ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.20 41,04   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING POLITYCZNY W KAMPANII


OBRĘBSKA M.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing polityczny w kampanii wyborczej

Studium wyborów samorządowych w Bytomiu w 2006 roku


Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych.

Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006-01-03 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach – partie, stowarzyszenia lokalne oraz komitety wyborców.


Spis treści:

 

Wstęp

Część I. Teoretyczne podstawy marketingu politycznego

Rozdział 1. Marketing polityczny
1. Pojęcie marketingu politycznego
1.1. Rynek polityczny
1.2. Towar (produkt) polityczny
1.3. Klient (nabywca, konsument)
1.4. Cena
2. Geneza i ewolucja
3. Definicje
4. Marketing polityczny jako element komunikacji politycznej
5. Marketing polityczny jako dyskurs mityczny
5.1. Mit
5.2. Marketing polityczny a mit
6. Korzyści i zagrożenia płynące z zastosowania marketingu politycznego w kampanii wyborczej

Rozdział 2. Marketingowa kampania wyborcza
1. Kampania wyborcza
2. Metody badania rynku politycznego
2.1. Badania dokumentalne
2.2. Metody ilościowe i jakościowe
2.3. Metody służące pozycjonowaniu oferty politycznej
2.4. Analiza technik i środków promocji
3. Metody kampanii wyborczej zorientowanej marketingowo: segmentacja, targeting, pozycjonowanie
4. Projektowanie kampanii wyborczej (strategia)
4.1. Oferta polityczna
4.2. Organizacja i budżet
5. Realizacja kampanii wyborczej (promocja)
5.1. Reklama
5.2. Marketing bezpośredni
5.3. Public relations (PR)
5.4. Sprzedaż osobista
5.5. Logo, slogan, hasło, barwa i kształt - środki oddziaływania na wyborcę
6. Skuteczność negatywnej kampanii wyborczej

Część II. Marketing polityczny w kampanii samorządowej w Bytomiu 2006 roku

Rozdział 3. Projektowanie kampanii wyborczej przez podmioty biorące udział w wyborach samorządowych w Bytomiu w 2006 roku - analiza przeprowadzonych badań
1. Podmioty, które wzięły udział w wyborach samorządowych w Bytomiu w 2006 roku
2. Analiza rynku politycznego w kampanii samorządowej w Bytomiu w 2006 roku
2.1. Uwzględnienie badań rynku
2.2. Wybór grup docelowych
3. Projektowanie oferty politycznej oraz przebiegu kampanii
4. Wybór środków promocji
5. Sposób organizacji dystrybucji materiałów promocyjnych
6. Budżet
7. Opinie kandydatów dotyczące zagadnienia stosowania w kampanii wyborczej zasad marketingu politycznego

Rozdział 4. Oferta polityczna
1. Programy wyborcze
1.1. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Platformy Obywatelskiej RP
1.2. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Prawa i Sprawiedliwości
1.3. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Polskiego Stronnictwa Ludowego
1.4. Program wyborczy Koalicyjnego Komitetu Wyborczego SLD+SDPL+PD+UP Lewicy i Demokratów
1.5. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Stowarzyszenia"Wspólny Bytom"
1.6. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Porozumienie dla Bytomia
1.7. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Ruch Odnowy Bytomia
1.8. Program wyborczy Bytomskiego Komitetu Wyborczego Wyborców "JEDNOŚĆ"
1.9. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Samoobrony Rzeczpospolitej Polskiej
1.10. Program wyborczy Komitetu Wyborczego Wyborców Wiesława Bieńkowskiego
1.11. Analiza porównawcza programów wyborczych
2. Sylwetki kandydatów na prezydenta miasta
2.1. Piotr Koj
2.2. Janusz Paczocha
2.3. Krzysztof Wójcik
2.4. Artur Krawczyk
2.5. Kazimierz Bartkowiak
2.6. Andrzej Tomczyk
2.7. Zygmunt Wilk
2.8. Tadeusz Odlanicki-Poczobutt
3. Hasła, slogany, znaki graficzne, barwy i kształty wykorzystane w kampanii wyborczej wyborów samorządowych 2006 roku w Bytomiu
3.1. Slogany i hasła
3.2. Znaki graficzne, barwy i kształty wykorzystane w kampanii wyborczej wyborów samorządowych 2006 roku w Bytomiu

Rozdział 5. Marketing bezpośredni i sprzedaż osobista
1. Marketing bezpośredni
2. Sprzedaż osobista

Rozdział 6. Reklama

Rozdział 7. Podsumowanie
Załącznik 1
Załącznik 2 Ankiety
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5


384 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022