Nowe spojrzenie na marketing sieciowy.
Branża, która w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej cieszy się
uznaniem od ponad 40 lat. Dla wielu szansa na lepsze jutro i godziwe zarobki.
W Polsce nadal mało znana i niedoceniana, często spychana przez krytyków do rangi
gorszego zajęcia.
Magdalena Szewczuk, niekwestionowany lider marketingu sieciowego, postanowiła
zrealizować kolejne ze swych marzeń - napisać książkę poświęconą tej branży.
Zaprosiła do współpracy nad tym projektem swoich najlepszych liderów. Tak
powstał niezwykły zbiór 26 historii osób, które związały swoje życie z
marketingiem sieciowym. 26+1 - to historia samej Magdy, która do swoich 27. urodzin
zdążyła zbudować strukturę liczącą ponad 40 000 Przedstawicieli, co daje jej
najwyższy poziom w Planie Marketingowym firmy Betterware.
Niezależna, z uśmiechem i wiarą podchodzi do wyzwań, realizuje
najśmielsze marzenia; po prostu jest kobietą sukcesu, a wszystko za sprawą marketingu
sieciowego.
Może więc warto przyjrzeć mu się z bliska?
174 stron, A5, oprawa miękka