ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.96 35,11   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAMPANIE WYBORCZE STUDIUM PRZYPADKU


MARSZAŁEK-KAWA J. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 36.96 Twoja cena  35,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka, którą oddajemy w ręce czytelnika powstała jako rezultat programu badawczego, w ramach którego studenci, jak również młodzi adepci nauki, analizowali na przykładach przebieg rywalizacji wyborczej.

Zamieszczono więc w niniejszym zbiorze zarówno teksty opracowujące polskie kampanie, jak również badające rywalizację wyborczą polityków w innych państwach, m.in.: w USA, Rosji, Francji, na Ukrainie, czy Białorusi.


Wstęp

Kampanie wyborcze w Polsce


Dorota Lipińska, Paulina Róg
Podszepty marketingu - studium czarnego pr na przykładzie polskiej sceny politycznej

Eliza Piotrewicz, Katarzyna Małkowska
Wizerunek polityczny kobiet-polityków w kampanii parlamentarnej w Polsce w 2007 roku

Magdalena Chełmowska, Katarzyna Długa
Partia Kobiet w Polsce na tle innych ugrupowań kobiecych w Europie w świetle wyników wyborów parlamentarnych w 2007 roku

Magdalena Chełmowska
Rozmowa z Annę Janosz Wiceprzewodniczącą Partii Kobiet, Przewodniczące Regionu oraz Koordynatorką PK w Grudziądzu

Jakub Kufel, Jakub Szczodry
Kampania prezydencka 1995 roku w Polsce

Krzysztof Betka, Kacper Szary
Finansowanie kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych w 2001 roku

Kampanie wyborcze w Europie i USA


Karolina Wirska, Piotr Ziarek
Rola mediów na Ukrainie podczas kampanii prezydenckiej w 2004 roku

Karina Pilch, Łukasz Zaborowicz
Wybory prezydenckie na Białorusi w 2006 roku

Ewelina Symczuk
Wybory do Parlamentu Europejskiego w Bułgarii

Piotr Zając, Krzysztof Adamczyk
Parlamentarna kampania wyborcza do Dumy Państwowej Federacja Rosyjska 2 grudnia 2007 r.

Paweł Góralski
Ekonomiczne aspekty kampanii prezydenckiej w Rosji w 2008 r.

Damian Chrul, Marika Cieślak
Kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych w 2004 r.

Marta Dorenda, Marta Matuszak
Kampanie prezydenckie kobiet - Segolene Royal i Hillary Clinton


264 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022