Książka, którą oddajemy w ręce czytelnika powstała jako rezultat programu
badawczego, w ramach którego studenci, jak również młodzi adepci nauki, analizowali na
przykładach przebieg rywalizacji wyborczej.
Zamieszczono więc w niniejszym zbiorze zarówno teksty opracowujące polskie
kampanie, jak również badające rywalizację wyborczą polityków w innych państwach,
m.in.: w USA, Rosji, Francji, na Ukrainie, czy Białorusi.
Wstęp
Kampanie wyborcze w Polsce
Dorota Lipińska, Paulina Róg
Podszepty marketingu - studium czarnego pr na przykładzie polskiej sceny politycznej
Eliza Piotrewicz, Katarzyna Małkowska
Wizerunek polityczny kobiet-polityków w kampanii parlamentarnej w Polsce w 2007 roku
Magdalena Chełmowska, Katarzyna Długa
Partia Kobiet w Polsce na tle innych ugrupowań kobiecych w Europie w świetle wyników
wyborów parlamentarnych w 2007 roku
Magdalena Chełmowska
Rozmowa z Annę Janosz Wiceprzewodniczącą Partii Kobiet, Przewodniczące Regionu oraz
Koordynatorką PK w Grudziądzu
Jakub Kufel, Jakub Szczodry
Kampania prezydencka 1995 roku w Polsce
Krzysztof Betka, Kacper Szary
Finansowanie kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych w 2001 roku
Kampanie wyborcze w Europie i USA
Karolina Wirska, Piotr Ziarek
Rola mediów na Ukrainie podczas kampanii prezydenckiej w 2004 roku
Karina Pilch, Łukasz Zaborowicz
Wybory prezydenckie na Białorusi w 2006 roku
Ewelina Symczuk
Wybory do Parlamentu Europejskiego w Bułgarii
Piotr Zając, Krzysztof Adamczyk
Parlamentarna kampania wyborcza do Dumy Państwowej Federacja Rosyjska 2 grudnia 2007 r.
Paweł Góralski
Ekonomiczne aspekty kampanii prezydenckiej w Rosji w 2008 r.
Damian Chrul, Marika Cieślak
Kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych w 2004 r.
Marta Dorenda, Marta Matuszak
Kampanie prezydenckie kobiet - Segolene Royal i Hillary Clinton
264 strony, A5, oprawa miękka