ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.90 40,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ


ROSA G. RED.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu.

Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce,

• testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),

• zdań do uzupełnienia,

• zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.

 Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego


Spis treści:

Wstęp

Część pierwsza. Podstawy marketingu

Rozdział 1. Istota i rozwój marketingu (Józef Perenc)
1.1. Teoria w pigułce
1.2. Test
1.3. Zdania do uzupełnienia
1.4. Zadania problemowe
Rozdział 2. Znaczenie otoczenia marketingowego dla organizacji (Izabela Ostrowska)
2.1. Teoria w pigułce
2.2. Test
2.3. Zdania do uzupełnienia
2.4. Zadania problemowe
Rozdział 3. Zastosowanie badań marketingowych w organizacji (Joanna Hołub, Agnieszka Smalec)
3.1. Teoria w pigułce
3.2. Test
3.3. Zdania do uzupełnienia
3.4. Zadania problemowe
Rozdział 4. Proces segmentacji (Urszula Chrąchol)
4.1. Teoria w pigułce
4.2. Test
4.3. Zdania do uzupełnienia
4.4. Zadania problemowe
Rozdział 5. Zachowania nabywców indywidualnych w procesie zakupu (Izabela Ostrowska)
5.1. Teoria w pigułce
5.2. Test
5.3. Zadania problemowe
Rozdział 6. Polityka produktu w organizacji (Agnieszka Smalec)
6.1. Teoria w pigułce
6.2. Test
6.3. Zdania do uzupełnienia
6.4. Zadania problemowe
Rozdział 7. Polityka cenowa w organizacji (Magdalena Małachowska, Kamila Peszko)
7.1. Teoria w pigułce
7.2. Test
7.3. Zdania do uzupełnienia
7.4. Zadania problemowe
Rozdział 8. Polityka dystrybucji w organizacji (Urszula Chrąchol, Leszek Gracz)
8.1. Teoria w pigułce
8.2. Test
8.3. Zdania do uzupełnienia
8.4. Zadania problemowe
Rozdział 9. Polityka promocji w organizacji (Kamila Peszko)
9.1. Teoria w pigułce
9.2. Test
9.3. Zdania do uzupełnienia
9.4. Zadania problemowe
Rozdział 10. Miejsce personelu w budowaniu potencjału organizacji (Kamila Peszko)
10.1. Teoria w pigułce
10.2. Test
10.3. Zdania do uzupełnienia
10.4. Zadania problemowe

Część druga. Wybrane obszary zastosowania marketingu

Rozdział 11. Specyfika marketingu na rynku dóbr konsumpcyjnych (Izabela Ostrowska)
11.1. Teoria w pigułce
11.2. Test
11.3. Zadania problemowe
Rozdział 12. Specyfika marketingu na rynku dóbr instytucjonalnych (Izabela Ostrowska)
12.1. Teoria w pigułce
12.2. Test
12.3. Zadania problemowe
Rozdział 13. Istota i rozwój marketingu usług (Grażyna Rosa)
13.1. Teoria w pigułce
13.2. Test
13.3. Zdania do uzupełnienia
13.4. Zadania problemowe
Rozdział 14. Miejsce handlu we współczesnym marketingu (Kamila Peszko)
14.1. Teoria w pigułce
14.2. Test
14.3. Zdania do uzupełnienia
14.4. Zadania problemowe
Rozdział 15. Specyfika marketingu w Internecie (Leszek Gracz)
15.1. Teoria w pigułce
15.2. Test
15.3. Zadania problemowe
Rozdział 16. Istota i rozwój marketingu społecznego (Grażyna Rosa)
16.1. Teoria w pigułce
16.2. Test
16.3. Zdania do uzupełnienia
16.4. Zadania problemowe
Rozdział 17. Marketing na międzynarodowym rynku (Agnieszka Smalec)
17.1. Teoria w pigułce
l7. 2.Test
17.3. Zdania do uzupełnienia
17.4. Zadania problemowe
Rozdział 18. Zarządzanie i planowanie marketingowe w organizacji. Strategie marketingowe (Leszek Gracz)
18.1. Teoria w pigułce
18.2. Test
18.3. Zadania problemowe
Rozwiązania testów
Bibliografia


212 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022