ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FILOZOFIA REKLAMY


NAPIERAŁA M.

wydawnictwo: PETRUS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 32.96 Twoja cena  31,31 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego.

Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów.

Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość..


Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.


1. Historia reklamy (od starożytności po czasy współczesne)
2. Komunikacja reklamy
2.1. Percepcja reklamy
2.1.1 Odbiór komunikatu reklamowego
2.2. Media reklamy
2.2.1 Plakat (billboard)
2.2.2. Prasa
2.2.3. Radio
2.2.4. Telewizja
2.2.5. Internet
3. Komunikacja werbalna- Retoryka reklamy
3.1. Faza wstępna
3.1.1 Toposy
3.1.2. Motywy stereotypy
3.1.2.1. Człowiek nowoczesny
3.1.2.2. Kobieta
3.1.2.3. Mężczyzna
3.1.2.4. Dziecko
3.1.2.5. Rodzina
3.1.2.6. Zwierzęta
3.1.2.7. Motywy literacko-filmowe
3.1.2.8. Dom
3.1.2.9. Laboratorium
3.1.2.10. Natura
3.1.3. Rodzaje wstępu
3.2. Nawiązanie dialogu
3.2.1. Rodzaje narracji
3.3. Faza właściwa – Argumentacja
3.4. Faza nakłaniania
3.5. Faza rekapitulacji
4. Komunikacja niewerbalna
4.1. Linia
4.2. Barwa
4.3. Światłocień
4.4. Kompozycja
4.5. Ruch
4.5.1. Funkcje i formy ruchu w komunikacie reklamowym
4.6. Dźwięk
4.6.1. Pragmatyczne zastosowanie muzyki
4.6.2. Głos w reklamie
4.7. Środki oparte na stosunkach wielkości
4.8. Kadr
5. Interakcja warstwy werbalnej i wizualnej


204 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022