ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAWÓD: HANDLOWIEC SKUTECZNA SPRZEDAŻ BEZ MANIPULACJI


NIEMCZYK A. KĘDZIERSKI M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 51.45 Twoja cena  48,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zawód: handlowiec to niezbędnik wiedzy o sprzedawaniu, powstały w oparciu o umiejętności i doświadczenia Andrzeja Niemczyka oraz Mariusza Kędzierskiego — wieloletnich handlowców i trenerów sprzedaży.

Pisząc tę książkę, autorzy korzystali z pomocy kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy zdecydowali się podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem książkę pisaną przez zawodowców dla zawodowców.


Andrzej Niemczyk - menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek Książka dla skutecznych szefów (Onepress 2008), Motywacja pod lupą (Onepress 2009), Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress 2008) oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym (Onepress 2007). Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach "Personel i Zarządzanie", "Marketing w Praktyce", "Brief".

Mariusz Kędzierski - menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwoju kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zakresu zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. Wykładowca w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.


Spis treści:

Wstęp (9)

Część I. Dzień po dniu - codzienna praca handlowca

Rozdział 1. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (13)

  • 1.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (14)
  • 1.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (21)
  • 1.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (26)
  • 1.4. Prezentacja oferty (35)
  • 1.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (56)
  • 1.6. Działania po wizycie handlowej (65)

 

Rozdział 2. Negocjacje dla handlowców (69)

  • 2.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (69)
  • 2.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (75)
  • 2.3. Style negocjowania (84)
  • 2.4. Emocje w negocjacjach (89)
  • 2.5. Komunikacja w negocjacjach (97)
  • 2.6. Przygotowanie do negocjacji (100)
  • 2.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (115)
  • 2.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (119)

 

Rozdział 3. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (135)

  • 3.1. Przygotowanie do prezentacji (136)
  • 3.2. Jak ustalać treść wystąpienia (138)
  • 3.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (139)
  • 3.4. Prezenter - najważniejszy element (148)

 

Rozdział 4. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (157)

  • 4.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (157)
  • 4.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (158)
  • 4.3. Opisujmy produkt językiem klienta (161)

 

Rozdział 5. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (165)

  • 5.1. Matryca zarządzania czasem (167)
  • 5.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (168)
  • 5.3. Priorytety zadań (170)
  • 5.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (173)
  • 5.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (179)
  • 5.6. Delegowanie zadań (181)

 

Część II. Kompetencje psychologiczne w zwiększaniu skuteczności handlowca

Rozdział 6. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (187)

  • 6.1. Czego klient nie lubi (188)
  • 6.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (191)
  • 6.3. Typologia zachowań klienta (195)
  • 6.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (198)
  • 6.5. Trudne sytuacje jako szansa (201)

 

Rozdział 7. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (205)

  • 7.1. Czym naprawdę jest asertywność? (206)
  • 7.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (208)
  • 7.3. Jakie są warunki asertywności? (209)
  • 7.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (210)
  • 7.5. Idee irracjonalne (212)
  • 7.6. Dialog wewnętrzny (215)
  • 7.7. Techniki wspomagające asertywność (217)
  • 7.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (219)

 

Rozdział 8. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (221)
Rozdział 9. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (231)

  • 9.1. Po czym poznamy wypalenie? (231)
  • 9.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (233)
  • 9.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (241)

 

Rozdział 10. Jak rozwiązywać konflikty (259)

  • 10.1. Czym jest konflikt? (259)
  • 10.2. Przyczyny konfliktów (261)
  • 10.3. Rodzaje konfliktów (266)
  • 10.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (266)
  • 10.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (269)
  • 10.6. Jak rozwiązywać konflikty (273)
  • 10.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (278)

 

Rozdział 11. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (281)


288 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022