ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INNOWACJE W MARKETINGU I HANDLU


BORUSIAK B.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 56.98 Twoja cena  54,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacje w marketingu i handlu


Wprowadzenie

Robert Romanowski
Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy

Maria Sławińska
Innowacje w handlu detalicznym jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw

Paweł Dobski
Makrouwarunkowania wdrożenia koncepcji zarządzania przez jakość w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych

Bartłomiej Pierański
Kształtowanie jakości usługi handlowej w ramach tradycyjnych oraz nowoczesnych form sprzedaży

Szymon Strojny
Uwarunkowania efektywności procesu obsługi klienta w handlu detalicznym

Bartłomiej Pierański, Tomasz Żyminkowski
Zarządzanie skargami klientów w przedsiębiorstwie handlowym

Barbara Borusiak
Innowacyjne formaty handlu detalicznego

Jan Mikołajczyk
Centra handlowe jako forma koncentracji funkcjonalno-przestrzennej handlu

Wiesław Ciechomski
Dynamika procesów koncentracji w sektorze handlu detalicznego w Polsce

Wiesław Ciechomski, Szymon Strojny
Uwarunkowania zarządzania cenami w kanałach dystrybucji

Marcin Lewicki
Zastosowanie instrumentów marketingu mix w handlu elektronicznym

Katarzyna Walkowiak-Markiewicz
Innowacje w marketingu bankowym w obliczu dynamicznych zmian rynku. Wybrane aspekty

Magdalena Florek, Karolina Janiszewska
Możliwości i ograniczenia pozycjonowania marek terytorialnych


221 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022