|
INNOWACJE W MARKETINGU I HANDLU
BORUSIAK B. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 56.98 Twoja cena 54,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Innowacje w marketingu i handlu
Wprowadzenie
Robert Romanowski
Znaczenie innowacji w gospodarce opartej na wiedzy
Maria Sławińska
Innowacje w handlu detalicznym jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Paweł Dobski
Makrouwarunkowania wdrożenia koncepcji zarządzania przez jakość w
przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych
Bartłomiej Pierański
Kształtowanie jakości usługi handlowej w ramach tradycyjnych oraz nowoczesnych
form sprzedaży
Szymon Strojny
Uwarunkowania efektywności procesu obsługi klienta w handlu detalicznym
Bartłomiej Pierański, Tomasz Żyminkowski
Zarządzanie skargami klientów w przedsiębiorstwie handlowym
Barbara Borusiak
Innowacyjne formaty handlu detalicznego
Jan Mikołajczyk
Centra handlowe jako forma koncentracji funkcjonalno-przestrzennej handlu
Wiesław Ciechomski
Dynamika procesów koncentracji w sektorze handlu detalicznego w Polsce
Wiesław Ciechomski, Szymon Strojny
Uwarunkowania zarządzania cenami w kanałach dystrybucji
Marcin Lewicki
Zastosowanie instrumentów marketingu mix w handlu elektronicznym
Katarzyna Walkowiak-Markiewicz
Innowacje w marketingu bankowym w obliczu dynamicznych zmian rynku. Wybrane
aspekty
Magdalena Florek, Karolina Janiszewska
Możliwości i ograniczenia pozycjonowania marek terytorialnych
221 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|