|
KOMUNIKOWANIE W OKRESIE ZMIAN
GOŁATA K. MICHOŃ P. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 55.44 Twoja cena 52,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka KOMUNIKOWANIE W OKRESIE ZMIAN
Wstęp (Krzysztof Gołata, Piotr Michoń)
KOMUNIKOWANIE NA POZIOMIE KRAJOWYM
Piotr Michoń
Kto i dlaczego zasługuje na pomoc państwa? Framing zasługiwalności
Józef Orczyk
Kryzys, recesja i ich konsekwencje dla polityki społecznej
Piotr Andrzejewskj
Konkurencja i koncentracja na rynku prasowym
Krzysztof Gołata
Komunikowanie społecznie w okresie zmiany waluty w Polsce
Dominik Buttler
Pozycja absolwentów na rynku pracy. Rola komunikowania między szkołami a
pracodawcami
Katarzyna Lis
Komunikowanie w zakresie zmian wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny
pracy
Krzysztof Gołata, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki
Percepcja tekstu prasowego a jego treść
KOMUNIKOWANIE NA POZIOMIE ORGANIZACJI
Jacek Trębecki
Narzędzia komunikowania wewnętrznego, w okresie zmian, w ocenie pracowników
Maciej Ławrynowicz
Employer branding - rola zaufania
Waldemar Rydzak
Strategie komunikowania w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw w literaturze
anglo- i niemieckojęzycznej
Magdalena Andralojć
Przezwyciężanie barier w komunikowaniu międzykulturowym
Mariusz Piotrowski
Prawne aspekty i problemy komunikowania się pracodawcy z pracownikami
Janusz Rymaniak
Relacje człowiek-praca w procesach komunikowania organizacji
Monika Bogdał
Komunikowanie w procesie łączenia przedsiębiorstw
224 strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|