ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KULTUROWE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW


BARTOSIK-PURGAT M. / NA PRZYKŁADZIE MŁODYCH EUROPEJCZYKÓW

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 89.30 Twoja cena  84,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KULTUROWE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA PRZYKŁADZIE MŁODYCH EUROPEJCZYKÓW


W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich.

Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. CHARAKTER I ATRYBUTY OTOCZENIA KULTUROWEGO
1.1.Identyfikacja atrybutów otoczenia w zachowaniach podmiotów rynku
1.2.Interdyscyplinarny charakter pojęcia kultura narodowa
1.3.Główne atrybuty kultury narodowej
1.4.Zjawisko konwergencji i dywergencji kultury i konsumenta w procesie globalizacji

Rozdział 2. ANALIZA MODELI ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
2.1.Konsument i zachowanie konsumenta - istota i złożoność problemu
2.2.Konsument w świetle myśli ekonomiczno-socjologicznej
2.3.Modelowe ujęcie zachowania konsumenta
2.4.Model zachowania konsumenta uwarunkowanego elementami kultury narodowej

Rozdział 3. ENDOGENICZNE CZYNNIKI KULTUROWE ZACHOWAŃ MŁODYCH KONSUMENTÓW EUROPEJSKICH
3.1.Charakterystyka badań zachowań młodych konsumentów europejskich
3.1.1.Przedmiot badań, cele i założenia badawcze
3.1.2.Metodyka badań
3.1.3.Populacja badana oraz charakterystyka próby badawczej
3.1.4.Ograniczenia badań
3.2.Klasyfikacje czynników kształtujących zachowania konsumentów
3.3.Potrzeby jako podstawowy czynnik działań konsumentów
3.4.Główne wartości uznawane w różnych kulturach światowego rynku
3.5.Osobowość jako czynnik warunkujący zachowania konsumentów
3.6.Postawy konsumentów związane z nastawieniem do produktów krajowych.

Rozdział 4. EGZOGENICZNE CZYNNIKI KULTUROWE ZACHOWAŃ MŁODYCH KONSUMENTÓW EUROPEJSKICH
4.1.Kraj pochodzenia produktu - kryterium oceny i postrzegania jakości produktu
4.2.Subkultury i grupy odniesienia
4.3.Rodzina jako podstawowa grupa odniesienia

Rozdział 5. ZACHOWANIA NABYWCZE MŁODYCH KONSUMENTÓW EUROPEJSKICH
5.1.Podejmowanie decyzji konsumenckich
5.2.Stosunek konsumentów do produktów innowacyjnych
5.3.Stosunek konsumentów do środowiska naturalnego i produktów ekologicznych
5.4.Stosunek konsumentów do produktów markowych
5.5.Wybór miejsca dokonywania zakupów
5.6.Profil lojalności konsumentów wobec marek nabywanych produktów

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks


382 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022