ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 70.80 67,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ORIENTACJA RYNKOWA WE WSPÓŁCZESNYM HANDLU DETALICZNYM


BORUSIAK B. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 70.80 Twoja cena  67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Handel jako dział gospodarki jest współcześnie z wielu punktów widzenia znaczący, a przedsiębiorstwa handlowe silne i innowacyjne. W jeszcze większym stopniu przymiotniki te określają handel detaliczny, który w całym swoim bogactwie strukturalnym staje się sektorem z jednej strony coraz bardziej wyrafinowanym, z drugiej - dyktującym warunki innym uczestnikom łańcuchów dostaw. Te jego atrybuty stanowią istotne przesłanki wzrostu zainteresowania badaczy zagadnieniami związanymi z handlem, w tym detalicznym. Wiele badań dotyczy rynkowych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw handlu detalicznego, których szczególną cechą jest wchodzenie w relacje z bardzo licznymi nabywcami indywidualnymi. Kwestia ta jest centralnym zagadnieniem zdecydowanej większości artykułów zawartych w niniejszym Zeszycie Naukowym. 


Wprowadzenie (Barbara Borusiak)

PERSPEKTYWA NABYWCÓW W SEKTORZE HANDLU DETALICZNEGO

Magdalena Sobocińska
Konkurowanie przedsiębiorstw handlowych w warunkach rozwoju nowej konsumpcji

Paweł Dobski
Jakość usługi handlowej w opinii klientów indywidualnych w świetle badań empirycznych

Agnieszka Izabela Baruk
Poziom etyki handlowców a ich wizerunek wśród nabywców finalnych

Grzegorz Maciejewski
Budowa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego przez działania redukujące ryzyko konsumenckie

Marcin Gębarowski
Kreowanie doświadczeń zmysłowych u klientów punktów sprzedaży detalicznej - znaczenie oraz integracja podejmowanych działań

Krystyna Iwińska-Knop
Techniki wywierania wpływu na decyzje nabywcze klientów hipermarketów

Elena Horska, Johana Urgeova, Renata Prokeinova, Andrzej Krasnodębski
Country of origin and ąuality perception and its impact on consumer buying decision: case of Slovakia and Poland

Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Wielicka-Regulska
Design opakowania a decyzje zakupu produktu na rynku dóbr konsumpcyjnych

Beata Zatwarnicka-Madura
Preferencje nabywców (w szczególności kobiet) wobec instrumentów marketingowego oddziaływania w miejscu sprzedaży

Monika Kuśmierek, Janusz Marak
Preferencje nabywców jako determinanta strategii asortymentowych przedsiębiorstw na rynku produktów mleczarskich

Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak
Produkty bioaktywne - nowy wymiar konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych.

Wojciech Kozłowski
Cena jako instrument konkurowania w handlu detalicznym

Aleksandra Grzesiuk
Handel detaliczny a rytualizacja konsumpcji

KOMUNIKACJA RYNKOWA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO

Joanna Petrykowska
Strategia promocji przedsiębiorstw handlowych w Polsce

Bogna Pilarczyk
Rola komunikacji marketingowej w pozycjonowaniu sieci handlowych

Magdalena Stefańska
Tożsamość a wizerunek w handlu detalicznym - implikacje dla skuteczności realizowanej strategii pozycjonowania

Tomasz Wanat, Magdalena Stefańska
Rola familiaryzacji w ocenie strategii pozycjonowania sklepów detalicznych

Robert Nowacki
Innowacje w działalności reklamowej jako narzędzie podwyższania konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych

Lucyna Witek
Społeczna odpowiedzialność jako nowy kierunek w komunikacji marketingowej dużych przedsiębiorstw handlowych

Anetta Pukas
Programy lojalnościowe w handlu detalicznym - specyfika i wykorzystanie

Anna Rogala
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w przedsiębiorstwie handlowym

RELACJE PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO Z DOSTAWCAMI

Katarzyna Bilińska-Reformat
Marketing zakupu jako źródło przewagi konkurencyjnej sieciowych organizacji handlu detalicznego w Polsce

Szymon Strojny
Finansowe aspekty budowania relacji przedsiębiorstw handlowych z dostawcami

Magdalena Malkowska-Borowczyk
Marki własne oraz ich wpływ na relacje w kanale marketingowym

HANDEL DETALICZNY W POLSCE - ASPEKTY STRUKTURALNE

Zdzisław Knecht, Władysława Muszyńska
Strategia przetrwania i rozwoju sklepów tradycyjnych w Polsce

Michał Gazdecki
Sektor usług żywieniowych jako element systemu dystrybucji produktów żywnościowych


290 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022