ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 30.80 29,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY MARKETINGU STUDIA PRZYPADKÓW


HAUKE A. RATAJCZAK M.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 30.80 Twoja cena  29,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja stanowi uzupełnienie akademickich podręczników z dziedziny marketingu dla osób dopiero poznających tę dziedzinę nauki. Będzie także odpowiednim narzędziem do analizy strategii marketingowych przedsiębiorstw dla osób posiadających wiedzę z tego zakresu w warstwie teoretycznej, jednak bez praktycznych odniesień do realiów gospodarczych.

Celem publikacji jest podkreślenie znaczenia odpowiednio dobranych elementów strategii marketingowej do rodzaju działalności przedsiębiorstw i ich otoczenia rynkowego. Szczególna uwaga została poświęcona współzależności pomiędzy poprawnym stosowaniem elementów tej koncepcji a osiąganiem sukcesu przez opisywane przedsiębiorstwa.

W publikacji przygotowanej przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego zawarto osiem studiów przypadków (case study) opisujących problemy, przed którymi stanęły polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa.

Prezentowane studia przypadku umożliwiają praktyczne spojrzenie na zagadnienia z zakresu segmentacji nabywców, koncepcji marketingu partnerskiego oraz strategii cen, promocji, dystrybucji i produktu.

Opisy przypadków każdorazowo zakończono pytaniami i zadaniami, które powinny nie tylko przyczynić się do utrwalenia wiedzy z danego tematu, ale i ułatwić dogłębną i systematyczną analizę problemu. Jednocześnie stawiane pytania stają się przyczynkiem do dyskusji nad dalszą strategią firmy.

Publikacja zawiera także propozycje zajęć warsztatowych, które dodatkowo mają zachęcić do kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów, a także do pracy grupowej i ćwiczenia sztuki prezentacji.

Praca przeznaczona jest dla studentów uczęszczających na zajęcia z podstaw marketingu oraz wszystkich osób, które są zainteresowane praktycznymi aspektami wdrażania koncepcji marketingowej.
 


WSTĘP
CLUB MED (Milena Ratajczak)
ORGANIZACJA IMPREZY PLENEROWEJ - WARSZTATY (Milena Ratajczak)
PRODUKT NA MIARĘ POTRZEB - POMYSŁ NA WŁASNY BIZNES- WARSZTATY (Milena Ratajczak)
LUDWIK (Aleksandra Hauke)
LPP S. A. (Milena Ratajczak)
FRUGO (Aleksandra Hauke)
MARWIT (Aleksandra Hauke)
STRATEGIA CENOWA LINII LOTNICZYCH (Aleksandra Hauke)


76 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022