|
ZNACZENIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI
SZULCE H. ŻYMINKOWSKI T. RED. / PRZEDSIĘBIORSTWA wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2006, wydanie I cena netto: 44.66 Twoja cena 42,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
ZNACZENIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W KSZTAŁTOWANIU
WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
Wstęp
Rozdział 1
Istota i znaczenie wartości przedsiębiorstwa
1.1.Sposoby rozumienia wartości przedsiębiorstwa
1.2.Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Rozdział 2
Pojęcie i elementy wyznaczające efektywność marketingu
2.1.Rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
2.2.Efekty i nakłady na marketing
2.3.Istota efektywności marketingu
Rozdział 3
Możliwości mierzenia efektywności działań marketingowych firm
3.1.Koncepcje szacowania wyników marketingowych
3.2.Mierniki efektywności działań marketingowych
3.3.Uwarunkowania wykorzystania wskaźników efektywności działań marketingowych
3.4.Relacje między działaniami marketingowymi a pozycją rynkową przedsiębiorstwa
Rozdział 4
Sposoby pomiaru efektywności strategicznej i operacyjnej marketingu
4.1.Funkcje i metody pomiaru efektywności działań marketingowych
4.2.Pomiar efektywności strategicznej marketingu
4.3.Efektywność operacyjna marketingu
Rozdział 5
Wartość klienta jako miara efektywności marketingu
Rozdział 6
Wykorzystanie wskaźników efektywności działań marketingowych w
przedsiębiorstwach w świetle badań
6.1.Cel i metoda badań
6.2.Stosowanie miar efektywności działań marketingowych na poziomie aktywności
dotyczących produktu lub marki
6.3.Ocena i zastosowanie miar efektywności w obszarze strategii i polityki cen
6.4.Stosowanie miar efektywności działań marketingowych na poziomie aktywności
dotyczących komunikacji marketingowej
6.5.Znaczenie i przesłanki stosowania miar efektywnościowych na poziomie dystrybucji i
obsługi klienta
Rozdział 7
Czynniki kształtujące wykorzystanie miar efektywności działań marketingowych
w przedsiębiorstwach
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz tabel, wykresów i rysunków
Załącznik - Ankieta
146 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|