ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.66 42,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZNACZENIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI


SZULCE H. ŻYMINKOWSKI T. RED. / PRZEDSIĘBIORSTWA

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 44.66 Twoja cena  42,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZNACZENIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA


Wstęp

Rozdział 1
Istota i znaczenie wartości przedsiębiorstwa
1.1.Sposoby rozumienia wartości przedsiębiorstwa
1.2.Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa

Rozdział 2
Pojęcie i elementy wyznaczające efektywność marketingu
2.1.Rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
2.2.Efekty i nakłady na marketing
2.3.Istota efektywności marketingu

Rozdział 3
Możliwości mierzenia efektywności działań marketingowych firm
3.1.Koncepcje szacowania wyników marketingowych
3.2.Mierniki efektywności działań marketingowych
3.3.Uwarunkowania wykorzystania wskaźników efektywności działań marketingowych
3.4.Relacje między działaniami marketingowymi a pozycją rynkową przedsiębiorstwa

Rozdział 4
Sposoby pomiaru efektywności strategicznej i operacyjnej marketingu
4.1.Funkcje i metody pomiaru efektywności działań marketingowych
4.2.Pomiar efektywności strategicznej marketingu
4.3.Efektywność operacyjna marketingu

Rozdział 5
Wartość klienta jako miara efektywności marketingu

Rozdział 6
Wykorzystanie wskaźników efektywności działań marketingowych w przedsiębiorstwach w świetle badań
6.1.Cel i metoda badań
6.2.Stosowanie miar efektywności działań marketingowych na poziomie aktywności dotyczących produktu lub marki
6.3.Ocena i zastosowanie miar efektywności w obszarze strategii i polityki cen
6.4.Stosowanie miar efektywności działań marketingowych na poziomie aktywności dotyczących komunikacji marketingowej
6.5.Znaczenie i przesłanki stosowania miar efektywnościowych na poziomie dystrybucji i obsługi klienta

Rozdział 7
Czynniki kształtujące wykorzystanie miar efektywności działań marketingowych w przedsiębiorstwach

Zakończenie
Bibliografia
Wykaz tabel, wykresów i rysunków
Załącznik - Ankieta


146 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022