ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH OBSZARY ZASTOSOWAŃ


IWANKIEWICZ-RAK B.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 61.60 Twoja cena  58,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorka postawiła sobie za cel identyfikację obszarów i cech decyzji marketingowych dotyczących wypełniania zadań społecznych i gospodarczych, wynikających ze zmian potrzeb i preferencji społeczeństwa.

Prezentowana książka jest rezultatem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań sfery usług społecznych i organizacji pozarządowych.

W kolejnych rozdziałach omówiono organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej, szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych, komunikację marketingową organizacjach pozarządowych, fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych, fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw.

Treść książki łączy wątki teoretyczne ze wskazaniem praktycznych zastosowań, nie wyczerpuje jednak rozległej problematyki marketingu i funkcjonowania organizacji pozarządowych w gospodarce rynkowej.


Spis treści:

Wstęp

1.Organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej
1.1.Interdyscyplinarność badań naukowych organizacji pozarządowych
1.2.Cechy i funkcje organizacji pozarządowych
1.3.Kierunki zmian funkcjonowania organizacji pozarządowych w Polsce

2.Szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych
2.1.Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych
2.2.Marketing mix w wypełnianiu funkcji organizacji pozarządowych
2.3.Pracownicy i wolontariusze jako wykonawcy zadań marketingowych

3.Komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych
3.1.Cechy i funkcje zintegrowanej komunikacji marketingowej
3.2.PR w kreowaniu wizerunku i marki NGOs
3.3.Media w komunikacji marketingowej i społecznej

4.Fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych
4.1.Koncepcja fundraisingu jako efekt zmian w otoczeniu organizacji
4.2.Projektowanie kampanii gromadzenia funduszy
4.3.Segmentacja darczyńców

5.Fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw
5.1.Marketing społeczny i cause marketing - relacje wzajemne
5.2.Założenia marketingu wspólnej sprawy (cause marketing)
5.3.Podstawy programowania cause marketingu

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel


239 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022