ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONTROLA SKUTECZNOŚCI MARKETINGOWEJ PROBLEM ZMIENNOŚCI INTERPRETACJI


KOWAL W. / I POMIARU

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 67.80 Twoja cena  64,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce skupiono się na zagadnieniu kluczowym dla sprawności zarządzania, tj. kontroli skuteczności, ale w odniesieniu do jednej z funkcji przedsiębiorstwa, czyli marketingu.

Uwzględniono zmienność koncepcji marketingowej, która w coraz to nowych propozycjach postuluje zmianę filozofii działania.

Poprzez rozpoznanie zagadnienia skuteczności marketingowej i jego obecności w problematyce kontroli marketingowej oraz poprzez badania empiryczne podjęto próbę oceny zdolności kontroli marketingowej – zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i w wymiarze empirycznym – do interpretacji skuteczności we wszystkich aspektach, które legły u podstaw różnych koncepcji marketingowych.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1.Interpretacja skuteczności w odniesieniu do przedsiębiorstwa i marketingu
1.1.Kategoria skuteczności w dorobku polskiej myśli związanej z organizacją i zarządzaniem przedsiębiorstwem
1.2.Kategoria skuteczności (effectiveness) w literaturze zagranicznej z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem
1.3.Cele przedsiębiorstwa jako podstawa oceny skuteczności
1.4.Wymiary interpretacji skuteczności - próba syntezy kategorii
1.5.Najważniejsze ujęcia skuteczności marketingowej

Rozdział 2.Skuteczność jako problem procesu kontroli
2.1.Charakterystyka podstawowych nurtów interpretacji kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.2.Zmienność możliwości oceny skuteczności w kontekście różnych typów kontroli
2.3.Koncepcje kontroli zintegrowanej
2.4.Zagadnienie skuteczności w kontroli w przedsiębiorstwie - próba syntezy

Rozdział 3.Teoretyczne ujęcia kontroli marketingowej i ich związek z oceną skuteczności marketingowej
3.1.Charakterystyka kluczowych podejść w interpretacji kontroli marketingowej
3.2.Typy kontroli marketingowej i problem zmienności oceny skuteczności marketingowej
3.3.Narzędzia kontroli marketingowej i możliwości ich wykorzystania do kontroli skuteczności

Rozdział 4.Rozwój koncepcji marketingowych a problem ocen skuteczności marketingowej
4.1.Interpretacje pierwotnej koncepcji marketingowej
4.2.Koncepcja marketingu strategicznego i jego kluczowych efektów
4.3.Marketing relacji i jego koncepcja skuteczności marketingowej
4.4.Istota koncepcji i efekty działań w marketingu wartości
4.5.Zakres zmienności efektów marketingowych w kontekście kontroli skuteczności działania

Rozdział 5.Kontrola skuteczności marketingowej w świetle wyników badania przedsiębiorstw
5.1.Przedmiot, zakres i metodyka badań
5.2.Skuteczność jako zadanie kontroli marketingowej w świetle wyników badań empirycznych
5.3.Narzędzia i przedmiot kontroli marketingowej, a problem oceny skuteczności marketingowej
5.4.Zmienność przedmiotu zainteresowania kontroli skuteczności w kontekście zmienności koncepcji marketingowej
5.5.Kontrola skuteczności marketingowej w ujęciu empirycznym - próba podsumowania wyników badania przedsiębiorstw

Podsumowanie

Załączniki

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel

Summary


370 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022