ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.00 63,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIZUALIZACJA WYNIKÓW BADAŃ MARKETINGOWYCH PODEJŚCIA METODY


WALESIAK M. RED. / I ZASTOSOWANIA PN 86

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 50.80 Twoja cena  48,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizualizacja wyników badań marketingowych - podejścia, metody i zastosowania

PN 86


Wstęp

Małgorzata Rószkiewicz, Wizualizacja danych nominalnych oraz różnego typu danych porządkowych w procedurze skalowania optymalnego

Eugeniusz Gatnar, Podział wielowymiarowej przestrzeni zmiennych a modele hybrydowe

Adam Sagan, Prezentacja graficzna modeli równań strukturalnych

Andrzej Bąk, Wizualizacja wyników analizy danych o preferencjach z wykorzystaniem metod dekompozycyjnych

Mariusz Łapczyński, Sposoby wizualizacji drzew klasyfikacyjnych i regresyjnych CART

Joanna Trzęsiok, Michał Trzęsiok, Propozycja metody wizualizacji wyników klasyfikacji wspomagającej profilowanie klas

Jolanta Perek-Białas, Raportowanie wyników badań - nauczanie a praktyka

Andrzej Dudek, Techniki wizualizacji tekstu z wykorzystaniem chmur znaczników i drzew znaczników

Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska, Antropopresja na środowisko państw europejskich

Marta Walesiak, Program Erasmus a internacjonalizacja studiów

Artur Zaborski, Wielowymiarowe skalowanie preferencji z wykorzystaniem modelu PREFSCAL

Ewa Witek, Modele mieszanek w taksonomii i regresji - graficzna prezentacja wyników

Marcin Pełka, Podejścia w skalowaniu wielowymiarowym obiektów symbolicznych

Małgorzata Gliwa, Wizualizacja obiektów symbolicznych

Justyna Wilk, Techniki graficzne w procesie segmentacji rynku na podstawie danych symbolicznych

Tomasz Bartłomowicz, Wizualizacja wybranych metod prognozowania z wykorzystaniem programu R

Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska, Analiza przestrzenna profilu społecznego województw z wykorzystaniem programu R

Aneta Rybicka, Marcin Pełka, Analiza i interpretacja wyników conjoint analysis

Marta Kusterka-Jefmańska, Bartłomiej Jefmański, Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych

Grzegorz Kowalewski, Wizualizacja wyników jakościowych badań koniunktury gospodarczej

Justyna Brzezińska, Analiza i wizualizacja rynku stacji radiowych na Śląsku Magdalena Kowalska-Musiał, Metody wizualizacji danych sieciowych

Alicja Grześkowiak, Analiza i wizualizacja zmian w strukturze wydatków konsumpcyjnych w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej

Sylwester Białowąs, Decyzje finansowe w gospodarstwach domowych i ich racjonalność


250 stron, B5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022