|

WIZUALIZACJA WYNIKÓW BADAŃ MARKETINGOWYCH PODEJŚCIA METODY
WALESIAK M. RED. / I ZASTOSOWANIA PN 86 wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 50.80 Twoja cena 48,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wizualizacja wyników badań marketingowych - podejścia, metody i zastosowania
PN 86
Wstęp
Małgorzata Rószkiewicz, Wizualizacja danych nominalnych oraz różnego typu
danych porządkowych w procedurze skalowania optymalnego
Eugeniusz Gatnar, Podział wielowymiarowej przestrzeni zmiennych a modele
hybrydowe
Adam Sagan, Prezentacja graficzna modeli równań strukturalnych
Andrzej Bąk, Wizualizacja wyników analizy danych o preferencjach z
wykorzystaniem metod dekompozycyjnych
Mariusz Łapczyński, Sposoby wizualizacji drzew klasyfikacyjnych i regresyjnych
CART
Joanna Trzęsiok, Michał Trzęsiok, Propozycja metody wizualizacji wyników
klasyfikacji wspomagającej profilowanie klas
Jolanta Perek-Białas, Raportowanie wyników badań - nauczanie a praktyka
Andrzej Dudek, Techniki wizualizacji tekstu z wykorzystaniem chmur znaczników i
drzew znaczników
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska, Antropopresja na
środowisko państw europejskich
Marta Walesiak, Program Erasmus a internacjonalizacja studiów
Artur Zaborski, Wielowymiarowe skalowanie preferencji z wykorzystaniem modelu
PREFSCAL
Ewa Witek, Modele mieszanek w taksonomii i regresji - graficzna prezentacja
wyników
Marcin Pełka, Podejścia w skalowaniu wielowymiarowym obiektów symbolicznych
Małgorzata Gliwa, Wizualizacja obiektów symbolicznych
Justyna Wilk, Techniki graficzne w procesie segmentacji rynku na podstawie danych
symbolicznych
Tomasz Bartłomowicz, Wizualizacja wybranych metod prognozowania z wykorzystaniem
programu R
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska, Analiza przestrzenna
profilu społecznego województw z wykorzystaniem programu R
Aneta Rybicka, Marcin Pełka, Analiza i interpretacja wyników conjoint analysis
Marta Kusterka-Jefmańska, Bartłomiej Jefmański, Pomiar i ocena jakości usług
z zastosowaniem liczb rozmytych
Grzegorz Kowalewski, Wizualizacja wyników jakościowych badań koniunktury
gospodarczej
Justyna Brzezińska, Analiza i wizualizacja rynku stacji radiowych na Śląsku
Magdalena Kowalska-Musiał, Metody wizualizacji danych sieciowych
Alicja Grześkowiak, Analiza i wizualizacja zmian w strukturze wydatków
konsumpcyjnych w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej
Sylwester Białowąs, Decyzje finansowe w gospodarstwach domowych i ich
racjonalność
250 stron, B5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|