ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.40 58,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM HANDLOWYM (CD-AUDIO)


wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 61.40 Twoja cena  58,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwaga ! cena netto + 23% vat.


Gotowe rozwiązania na zwiększenie skuteczności zarządzania działem handlowym czekają na Ciebie!

Szefie! Czy znasz skuteczne sposoby na zwiększanie sprzedaży? Czy potrafisz wyciskać handlowców jak cytrynę, ale jednocześnie wiesz, kiedy odpuścić? Jak rozwiązywać konflikty w dziale handlowym? Gdzie szukać sposobów na polepszenie rentowności firmy?

Nie wątpię, w to że radzisz sobie z tym wszystkim bardzo dobrze. Ale wiem też, że czasem w pracy kierownika sprzedaży przychodzą momenty zwątpienia, wypalenia, demotywacji. I właśnie w takich chwilach chciałoby się mieć gotowe rozwiązania, sprawdzone przykłady innych firm, które pomogą Ci rozwiązać bieżący problemem w Twoim dziale handlowym.

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość – praktyczne porady, dzięki którym zwiększysz skuteczność zarządzania Twoim działem sprzedaży istnieją! Znajdziesz je w specjalnej publikacji na CD, przeznaczonej wyłącznie dla szefów sprzedaży.

Płyta CD zawiera 10 tekstów, a w nich gotowe analizy i przykłady, z których dowiesz się m.in.:

  • Jak wykorzystać metodę analizy rentowności klientów ABC i dlaczego warto z niej korzystać?
  • Co robić, gdy Twoi handlowcy się buntują i mówią: Szefie, tego się nie da zrobić
  • Jak poprzez coaching zwiększać aktywność handlowców?
  • Jak delegować zadania, aby zwiększać motywację i zaangażowanie handlowców?
  • Konflikty w dziale handlowym – jak je rozwiązać za pomocą technik NLP
  • Motywujące wynagrodzenie - jak przygotować system premiowy dla handlowców
  • Negocjacyjna samodzielność handlowców - jak ustalić jej zakres
  • Na czym polega prognozowanie i monitorowanie sprzedaży z wykorzystaniem metody lejka?
  • Współpraca działu sprzedaży i marketingu – jak zwiększyć jej efektywność i unikać konfliktów
  • Jak uchronisz się przed pomyłkami innych menedżerów sprzedaży - 10 największych błędów

Pewnie myślisz, dlaczego warto skorzystać akurat z tych wskazówek? Bo są pisane przez Twoich kolegów po fachu – kierowników sprzedaży, menedżerów handlowych, dyrektorów działów z wieloletnim doświadczeniem. Takiej ściągawki dla kadry kierowniczej nie znajdziesz na rynku. Wykorzystaj doświadczenia innych szefów sprzedaży, i zamów już dziś CD "Skuteczne zarządzanie działem handlowym"


CD ROM

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022