ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.97 44,62   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EFEKTY REKLAMY I ICH POMIAR


WOŹNICZKA J.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 46.97 Twoja cena  44,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od wielu lat na całym świecie nieprzerwanie prowadzi się badania, których celem jest poznanie siły, sposobu i uwarunkowań oddziaływania reklamy na odbiorców, przy czym waga pytania o efekty reklamy wciąż wzrasta w związku z rosnącym zainteresowaniem pomiarem wyników wszelkich działań marketingowych. Próbę uporządkowania dostępnej wiedzy o efektach reklamy podjęto z nadzieją, że okaże się pożyteczna zarówno pod względem poznawczym, jak i praktycznym. Jeśli przyjąć, że przygotowanie reklamy jest sztuką, to zawsze powinna to być sztuka użytkowa.

Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.


Spis treści:

 

Wprowadzenie

Rozdział 1. Reklama i jej efekty
1.1.Reklama jako narzędzie komunikacji marketingowej
1.2.Typologia efektów reklamy
1.2.1.Zasadnicze rodzaje efektów reklamy
1.2.2.Sekwencyjność efektów reklamy
1.3.Efekty komunikacyjne reklamy
1.3.1.Proces komunikacji marketingowej
1.3.2.Perswazyjne modele efektów komunikacyjnych
1.3.3.Alternatywne modele efektów komunikacyjnych
1.3.4.Zintegrowane modele efektów komunikacyjnych
Przypisy
Pytania

Rozdział 2. Wyznaczanie celów reklamy
2.1.Proces planowania reklamy
2.2.Zasadnicze cele reklamy i sposoby ich wyznaczania
2.2.1.Proces wyznaczania celów reklamy
2.2.2.Cele ekonomiczne
2.2.3.Cele behawioralne
2.2.4.Cele komunikacyjne
2.2.5.Cele mediowe
Przypisy
Pytania

Rozdział 3. Pomiar i ocena efektów reklamy
3.1.Proces kontroli efektów reklamy
3.2.Pomiar efektów ekonomicznych
3.3.Pomiar efektów behawioralnych
3.4.Pomiar efektów komunikacyjnych
3.5.Pomiar efektów mediowych
Przypisy
Pytania

Wybrana literatura

Spis rysunków

Spis tabel


165 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022