ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM


GAWŁOWSKI S. MRUK H.

wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 86.30 Twoja cena  81,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kompendium wiedzy dla pracowników branży budowlanej


Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk, jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz profesorem zwyczajnym w Katedrze Handlu Międzynarodowego tejże Uczelni. W okresie 41 lat pracy zawodowej opublikował ponad 850 pozycji artykułowych oraz książkowych. Specjalizuje się w marketingu, w tym także marketingu na rynku instytucjonalnym. Prowadzi również wykłady z zakresu przywództwa w biznesie. Współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami oraz organizacjami. W kilku z nich, w tym także w przedsiębiorstwie budowlanym, pełnił obowiązki przewodniczącego lub członka rady nadzorczej. Jest członkiem kilku rad programowych czasopism o tematyce rynkowej i marketingowej w Polsce.Jest promotorem 26 prac doktorskich

Dr Szczepan Gawłowski, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, studia podyplomowe w Getyndze oraz doktorat na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Karierę zawodową rozpoczął w Niemczech, a po powrocie do Polski stworzył firmę KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o. Jako jej prezes i współwłaściciel przez 18 lat rozwinął spółkę i markę firmy do pozycji czołowej na rynku chemii budowlanej. Marka Kreisel jest rozpoznawalna nie tylko z doskonałych produktów, lecz także strategii marketingowej opartej na sponsoringu sportowym. Jest laureatem licznych nagród biznesowych, między innymi: Lider Polskiego Biznesu BCC, Lider Pracy Organicznej THC oraz Wielkopolski Przedsiębiorca XX-lecia w 2010 roku.


Spis treści:

Wstęp

1.Sektor budownictwa - cechy charakterystyczne
2.O nazwach, znakach towarowych i markach
3.Od tożsamości do wizerunku marki -jak postrzegamy siebie, a jak nas widzą inni
4.O umysłach klientów, którzy czytają znaki i marki
5.O wartościach, które marka niesie segmentom klientów
6.O rodzajach marek i ich ewolucji
7.O pozycjonowaniu marek
8.O relacjach marki z ceną
9.O merchandisingu, który buduje pozycję marki w sklepie i hurtowni
10.O instrumentach komunikacji marki
11.Sponsoring instrumentem budowania marki
12.O ludziach, pracownikach, którzy tworzą siłę marki
13.O sieciach powiązań pomiędzy markami
14.O sposobach opieki marki nad klientami
15.O znaczeniu zmysłów w budowaniu pozycji i siły marki
16.O marce w przedsiębiorstwach rodzinnych
17.O wartości marki i metodach jej wyceny

Zakończenie
Bibliografia


254 strony, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022