Marketing: Szybka droga do sukcesu
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?
W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – relacje z klientami,
z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych
relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces
marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących
klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem
ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.
Z książki
Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie
umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe
i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
• Marketing w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
• Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących
rozwijaniu własnego stylu w marketingu
• Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym
określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
• Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych
i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
• Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez
względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść
szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu – już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego
rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem
www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające
przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób,
aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda
książka jest podzielona na cztery główne części:
Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla
jego poprawy
Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez
najskuteczniejsze zespoły
Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się
nikomu wyprzedzić
Przybornik dyrektora – wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt
i utrzymanie się na nim
286 stron format 158/233 oprawa miękka ze skrzydełkami