ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WARTOŚĆ DLA KLIENTA W UKŁADACH RYNKOWYCH ASPEKTY METODOLOGICZNE


SAGAN A.

wydawnictwo: WYD UE KRAKÓW , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 64.68 Twoja cena  61,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

WARTOŚĆ DLA KLIENTA W UKŁADACH RYNKOWYCH ASPEKTY METODOLOGICZNE


Wstęp

Rozdział 1
INTERDYSCYPLINARNE PODSTAWY TEORII WARTOŚCI W EKONOMII
1.1.Wartość w filozofii
1.2.Wartość w antropologii kulturowej
1.3.Wartość w socjologii i psychologii
1.4.Neurobiologiczne podstawy wartościowania
1.5.Wartość w ekonomii
1.5.1.Przegląd koncepcji wartości i ceny w historii myśli ekonomicznej
1.5.2.Wartość użytkowa
1.5.3.Wartość w ujęciu finansowym

Rozdział 2
WYMIARY WARTOŚCI DLA KLIENTA NA RYNKU KONSUMPCYJNYM
2.1.Wartość dla klienta w literaturze marketingowej - przegląd koncepcji i definicji
2.2.Wymiary wartości produktów i usług
2.3.Wymiary wartości dla klienta w procesie zakupu i użytkowania produktu

Rozdział 3
PODEJŚCIA BADAWCZE W POMIARZE WARTOŚCI DLA KLIENTA
3.1.Metody pomiaru wartości dla klienta
3.2.Założenia teorii środków-celów
3.3.Podejście oparte na teorii środków-celów w pomiarze wartości dla klienta
3.4.Wymiary skali WSAW
3.5.Charakterystyka próby badawczej
3.6.Wstępna charakterystyka narzędzi pomiaru
3.7.Analiza struktury alokacji zasobów

Rozdział 4
IDENTYFIKACJA ŁAŃCUCHÓW ŚRODKÓW-CELÓW W STRUKTURZE WARTOŚCI DLA KLIENTA
4.1.Ocena jakości skali ocen relacji środki-cele
4.2.Analiza sieciowa układów wartości dla klienta
4.3.Analiza asocjacji i sekwencji w strukturze środków-celów
4.4.Analiza ścieżkowa łańcuchów środków-celów

Aneks
Literatura


143 strony, B5, oprawa miękka                                       @p

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022