|
WARTOŚĆ DLA KLIENTA W UKŁADACH RYNKOWYCH ASPEKTY METODOLOGICZNE
SAGAN A. wydawnictwo: WYD UE KRAKÓW , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 64.68 Twoja cena 61,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
WARTOŚĆ DLA KLIENTA W UKŁADACH RYNKOWYCH ASPEKTY METODOLOGICZNE
Wstęp
Rozdział 1
INTERDYSCYPLINARNE PODSTAWY TEORII WARTOŚCI W EKONOMII
1.1.Wartość w filozofii
1.2.Wartość w antropologii kulturowej
1.3.Wartość w socjologii i psychologii
1.4.Neurobiologiczne podstawy wartościowania
1.5.Wartość w ekonomii
1.5.1.Przegląd koncepcji wartości i ceny w historii myśli ekonomicznej
1.5.2.Wartość użytkowa
1.5.3.Wartość w ujęciu finansowym
Rozdział 2
WYMIARY WARTOŚCI DLA KLIENTA NA RYNKU KONSUMPCYJNYM
2.1.Wartość dla klienta w literaturze marketingowej - przegląd koncepcji i
definicji
2.2.Wymiary wartości produktów i usług
2.3.Wymiary wartości dla klienta w procesie zakupu i użytkowania produktu
Rozdział 3
PODEJŚCIA BADAWCZE W POMIARZE WARTOŚCI DLA KLIENTA
3.1.Metody pomiaru wartości dla klienta
3.2.Założenia teorii środków-celów
3.3.Podejście oparte na teorii środków-celów w pomiarze wartości dla klienta
3.4.Wymiary skali WSAW
3.5.Charakterystyka próby badawczej
3.6.Wstępna charakterystyka narzędzi pomiaru
3.7.Analiza struktury alokacji zasobów
Rozdział 4
IDENTYFIKACJA ŁAŃCUCHÓW ŚRODKÓW-CELÓW W STRUKTURZE WARTOŚCI DLA KLIENTA
4.1.Ocena jakości skali ocen relacji środki-cele
4.2.Analiza sieciowa układów wartości dla klienta
4.3.Analiza asocjacji i sekwencji w strukturze środków-celów
4.4.Analiza ścieżkowa łańcuchów środków-celów
Aneks
Literatura
143 strony, B5, oprawa miękka
@p
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|