ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

IDENTYFIKACJA FIRMY SYSTEM KOMUNIKATÓW WIZUALNYCH


KMITA A.

wydawnictwo: HUMANITAS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 76.55 Twoja cena  72,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

IDENTYFIKACJA FIRMY – SYSTEM KOMUNIKATÓW WIZUALNYCH


(...) Publikacja stanowi teorię autorskiego programu obejmującego zagadnienia komunikacji wizualnej w zakresie zarządzania i marketingu.

Ma ona na celu zapoznanie studenta z pojęciem komunikacji wizualnej, sytemu komunikatów wizualnych, oraz z podstawowymi elementami składającymi się na ten system. Praktycznie nieistniejąca przestrzeń publikacji łączących tematykę zarządzania i marketingu, reklamy z komunikacją wizualną stała się argumentem do stworzenia i wprowadzenia przedmiotu Systemy Identyfikacji Wizualnej w Wyższej Szkole Humanitas.

Publikacja ta, to prośba zapełnienia powstałej „luki”, polegającej na rozdzieleniu zagadnień dotyczących marketingu i reklamy od tematyki komunikacji wizualnej, oddziaływania obrazu i zasad posługiwania się komunikatami wizualnymi. Wynikiem wiedzy z zakresu komunikacji wizualnej będzie dla studenta znajomość zasad komunikowania się za pomocą obrazu pomiędzy projektantem, zleceniodawcą a użytkownikiem (odbiorcą) komunikatu wizualnego, jak również umiejętność zdefiniowania założeń potrzebnych do stworzenia własnego systemu komunikacji wizualnej używanego w instytucjach/przedsiębiorstwach – przyszłych miejscach pracy”.

(Wstęp, s. 7) (...).


Wstęp

Identyfikacja firmy- system komunikatów wizualnych
Komunikacja wizualna
Komunikowanie się - opis procesu
Cechy komunikatów wizualnych
Komunikat wizualny, jego styl i elementy składowe
Kompozycja
Linia
Barwa
Pismo
Kształt
Światło
Ruch
Elementy dźwiękowe, dotykowe, smakowe i zapachowe
Elementy tożsamości wizualnej firmy - identyfikacja
Znak firmowy
Akcydensy
Produkt i jego opakowanie
Przestrzeń informacyjna i wystawiennicza
Architektura i wystrój wnętrz
Strony WWW
Przykłady ćwiczeń i warsztatów dla studentów z zakresu komunikacji wizualnej

Bibliografia


106 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022