ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.29 58,23   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO


MEREDYK K. HOŚCILOWICZ E. JANOWSKA I.

wydawnictwo: WSFIZ BIAŁYSTOK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 61.29 Twoja cena  58,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

INSTRUMENTY MARKETINGU JAKO CZYNNIK EKSPANSJI SEKTORA ŻYWNOŚCIOWEGO


Opracowanie dotyczy problemu ekspansji przedsiębiorstwa branży żywnościowej, czyli problemu wzrostu wartości produkcji, sprzedaży, udziału w rynku, poprawy pozycji konkurencyjnej, czy wreszcie wzrostu efektywności.

Ekspansja ta jest na rynku żywnościowym szczególnie trudna. Jej przesłanki tkwią w strukturze własnej firmy, a nie na zewnątrz. To w działaniach samego przedsiębiorstwa należy poszukiwać rezerw i możliwości rozwoju. Ponieważ znaczenie funkcji zdrowotnych konsumpcji żywności jest coraz większe a sama zdrowotność społeczeństwa staje się kategorią ekonomiczną - jako istotny element jakości produktu może ona stanowić sprawny instrument promocji żywności. Chodzi o to, by tę drugą (obok zwykłej użyteczności dóbr żywnościowych) funkcję żywności wykorzystywać w procesie zarządzania totalnie, to znaczy zintegrować ją ze wszystkimi instrumentami marketingowymi.


Spis treści:

WSTĘP

Kazimierz MEREDYK EWOLUCJA RYNKÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W GOSPODARCE EFEKTYWNEJ

Iwona Anna JANOWSKA JAKOŚĆ NATURALNA A CENA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Urszula WIDELSKA JAKOŚĆ JAKO ELEMENT PROMOCJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Aneta EJSMONT FUNKCJE REKLAMY A JAKOŚĆ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

Beata REMBIŃSKA TECHNOLOGIA JAKO CZYNNIK KREACJI RYNKU ŻYWNOŚCIOWEGO NA PRZYKŁADZIE GRUPY MASPEX WADOWICE

Elżbieta ZALESKO WIZERUNEK KRAJU I MARKA PRODUKTU JAKO CZYNNIKI DYNAMIKI EKSPORTU ŻYWNOŚCI

Paweł NIEMOTKO EKOLOGICZNOŚĆ JAKO CZYNNIK POZYCJONOWANIA ŻYWNOŚCI

Joanna OMIECIUCH DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW ŻWNOŚCIOWYCH

ZAKOŃCZENIE


211 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022