ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 87.78 83,39   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPONSORING KLUCZ NOWOCZESNEGO MARKETINGU


DATKO M.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 87.78 Twoja cena  83,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców.

Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.

Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.

Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.


Spis treści:

WSTĘP

Rozdział 1. KONCEPCJA MARKETINGU SPONSORSKIEGO
1.1.Paradygmaty marketingu
1.2.Marketing sponsorski
1.3.Sponsoring w marketingu mix

Rozdział 2. CECHY SPONSORINGU
2.1.Istota sponsoringu
2.2.Czynniki rozwoju sponsoringu
2.3.Rodzaje i formy sponsoringu

Rozdział 3. STRATEGIA SPONSOROWANIA
3.1.Sponsoring w systemie promotion mix
3.2.Formułowanie strategii sponsoringu
3.3.Realizacja zaplanowanych działań
3.4.Kontrola strategii

Rozdział 4. PRZEKAZ SPONSORINGOWY
4.1.Teoretyczne podstawy działania sponsoringu
4.2.Nagłośnienie sponsorowania
4.3.Sponsoring i środki masowego przekazu

Rozdział 5. METODY BADANIA DZIAŁAŃ SPONSORINGOWYCH
5.1.Badania strategiczne
5.2.Pretesty (pretesting)
5.3.Badania w trakcie przedsięwzięcia (In-between test)
5.4.Badania kontrolne (posttesting)

Rozdział 6. SPONSORING SPORTU
6.1.Sport jako widowisko
6.2.Sport jako instrument sponsoringu
6.3.Formy sponsoringu sportu
6.4.Świadczenia wzajemne
6.5.Strategia sponsoringu sportu
6.6.Sport jako produkt
6.7.Niebezpieczeństwa sponsoringu sportu

Rozdział 7. SPONSORING KULTURY
7.1.Geneza
7.2.Mechanizm działania sponsoringu kultury
7.3.Sekwencja działań
7.4.Praktyka sponsorowania

Rozdział 8. INNE OBSZARY SPONSOROWANIA
8.1.Sponsoring odpowiedzialny społecznie
8.2.Sponsoring internetowy

Rozdział 9. ZAGROŻENIA I DYLEMATY MARKETINGU SPONSORSKIEGO
9.1.Ryzyko sponsorowania
9.2.Bariery w sponsoringu
9.3.Dylematy w sponsoringu
9.4.Perspektywy marketingu sponsorskiego

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA
Spis tabel, rysunków, wykresów


536 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022