PUBLIC RELATIONS I MARKETING W SEKTORZE PUBLICZNYM
(...) Książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public
relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego.
Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i
możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w
działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia. W
pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra badaczy-teoretyków, jak i praktyków -
osób, które na co dzień implementują strategie marketingowe i public relations,
zarządzając lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu omawiane zagadnienia
zyskują szerszy kontekst (...).
Wstęp
Anna Jupowicz-Ginalska, Ramówka wiosenna a relacje między kosztem
instytucjonalnym i promocją medialną - w oparciu o TVP1 i TVP2
Michał Kaczmarczyk, Jakość media relations urzędów administracji
samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i
regionalnych
Dariusz Krawczyk,go Media w działaniach public relations samorządu na
przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalne
Paweł Sarna, Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego jako element
promocji regionu i wspierania tożsamości regionalnej
Michał Kaczmarczyk, Visual Communication as a Public Relations tool of a Modern
University. Remarks based on an Empirical Study Report
Beata Palma, Aleksandra Sidło, Dress code jako element wewnętrznego public
relations i jego znaczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej
Lidia Pokrzycka, Anna Selwa, Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły
Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja
Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marketing partnerski placówki zdrowotnej -
tworzenie relacji z klientami a wewnętrzne public relations
Marta Więckiewicz, Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O
wykorzystaniu mikroblogu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze
publicznym
Katarzyna Jagodzińska, Nowe muzea sztuki w Europie Środkowej on-line w
poszukiwaniu odbiorców, czyli o muzealnym public relations w kanale internetowym
202 strony, B5, oprawa miękka
@p