ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 107.80 102,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA RYNKOWA STRATEGIE I INSTRUMENTY


PILARCZYK B. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 107.80 Twoja cena  102,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KOMUNIKACJA RYNKOWA STRATEGIE I INSTRUMENTY


Komunikacja rynkowa stanowi coraz częściej podstawowy obszar zainteresowań wielu pracowników nauki zajmujących się marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter skłania do refleksji nad rolą i znaczeniem tego obszaru aktywności przedsiębiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodzące procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozwój nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozwój mediów społecznościowych, a także rosnące znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsięwzięć biznesowych i budowaniu relacji na rynku powodują że komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w działalności podmiotów na rynku. Stąd też pojawia się w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnień pozwalające na wyciąganie wniosków i uogólnień dotyczących prawidłowości zachodzących w obszarze procesów i narzędzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa działające na różnych rynkach. Podejmowane przez liczne ośrodki akademickie badania empiryczne dotyczące komunikacji rynkowej owocują coraz większym porządkowaniem pojęć i ustalaniem zależności między różnymi obszarami komunikacji rynkowej.


Wstęp (Bogna Pilarczyk)

NAUKOWE I EMPIRYCZNE DYLEMATY KOMUNIKACJI RYNKOWEJ

Jan W. Wiktor
Komunikacja marketingowa - perswazja czy manipulacja? W stronę reguły 30-70

Zygmunt Waśkowski
Strategiczny wymiar komunikacji rynkowej

Karol Krajewski, Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz
Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej - ujęcie dynamiczne - a potrzeby zarządzania strategicznego

Robert Kozielski
Ewolucja komunikacji rynkowej a model budowania sukcesu organizacji - aspekty strategiczne, operacyjne, organizacyjne i finansowe

Richard Nicholls
Strategia komunikacji - perspektywa: konsument-konsument

Monika Zajkowska
Deficyty komunikacyjne jako determinanta implementacji integracji komunikacji przedsiębiorstwa

Adam Sagan
Zależności przyczynowe w diagnozie efektów komunikacyjnych

Marcin Borowiecki
Komunikacja a metody biometryczne - perspektywy i kontrowersje

Marek Prymon
O pewnych przesłankach tworzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej (IMC)

Przemysław Niewiadomski
Kwantytatywna ocena jakości procesu komunikacji rynkowej

Tomasz Wanat
Dwutorowe modele przetwarzania informacji a ocena produktu

Maciej Szafrański, Monika Ganas
Badanie oczekiwanej jakości informacji o produktach pozyskiwanych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

Anna Wielicka-Regulska, Renata Nestorowicz, Ewa Jerzyk
Postawy jawne i utajone a badanie skuteczności komunikatów marketingowych

Ewa Więcek-Janka
Komunikacja w światach wirtualnych

Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska
Postrzeganie poszerzonej rzeczywistości wśród młodych konsumentów

Teresa Taranko
Oczekiwania reklamodawców oraz stopień ich spełnienia przez agencje reklamowe jako element jakości komunikacji marketingowej

Edyta Gołąb-Andrzejak
Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań

INSTRUMENTALNE PODEJŚCIE DO KOMUNIKACJI RYNKOWEJ

Tomasz Heryszek
Marketing w MSP, wybrane aspekty zachowań i oceny dokonywanych wyborów narzędzi komunikacji między przedsiębiorstwem a rynkiem

Maciej Koczerga
Komplementarność i substytucyjność narzędzi komunikacji

Stefan Bosiacki, Joanna Śniadek
Instrumenty komunikacji rynkowej w tworzeniu strategii rozwoju społeczności lokalnych

Anna Rogala
Przekazy reklamowe a kompetencje komunikacyjne odbiorców

Joanna Nogieć
Fotokody jako nowy sposób komunikacji z odbiorcą

Paweł Chlipała
Problem manipulacji w promocji w świetle badań przyszłych twórców przekazów

Monika Świątkowska
Postawy polskich konsumentów wobec wybranych instrumentów promocji

Adam Rudzewicz
Opinie konsumentów na temat reklamy

Agnieszka Nalezińska, Marek Rawski
Postrzeganie reklam kontrowersyjnych przez studentów (w świetle wyników badania)

Lucyna Witek
Społeczna odpowiedzialność wyzwaniem w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Natalia Dudzińska-Korczak, Aneta Lipińska
Ocena działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu przedsiębiorstw elektroenergetycznych w opinii klientów indywidualnych

Magdalena Stefańska
Nabywcy a komunikacja marketingowa społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw handlu detalicznego

Grażyna Aniszewska
Komunikowanie społecznej odpowiedzialności na stronach internetowych przedsiębiorstw

KOMUNIKACJA RYNKOWA W PRZEKROJU BRANŻOWYM

Sławomir Dybka
Komunikacja przedsiębiorstw handlu detalicznego z klientami

Agnieszka Izabela Baruk
Nieetyczne działania detalistów z zakresu komunikacji marketingowej a ich postrzeganie przez polskich nabywców

Sławomir Smyczek
Analfabetyzm finansowy jako bariera w komunikacji z konsumentami na rynku usług finansowych

Katarzyna Walkowiak-Markiewicz
Komunikacja marketingowa w fazie wprowadzania nowego produktu bankowego dla kobiet (na przykładzie konta na obcasach w Banku Zachodnim WBK)

Kamila Peszko, Marta Zdanowska
Ocena komunikacji marketingowej banków w opinii studentów

Beata Nowotarska-Romaniak
Wykorzystywane nowe narzędzia komunikacji marketingowej przez firmy ubezpieczeniowe jako czynnik inspirujący zachowania klientów

Dorota Olszewska, Beata Bajurna
Reputacja zakładów ubezpieczeń w ocenie klientów indywidualnych i instytucjonalnych

Karol Krajewski
Zachowania nabywców produktów mleczarskich, a procesy komunikacji rynkowej w przestrzeni handlowej

Anna Iwanicka, Katarzyna Domańska
Wizerunek lubelskich przedsiębiorstw mleczarskich wśród nabywców finalnych - wyniki badań empirycznych

Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki
Źródła informacji o produkcie a strategia komunikacji na rynku środków produkcji

Janusz Signetzki
Komunikacja i zaufanie w aspekcie relacji partnerskich na rynku budowlanym

Arkadiusz Stajszczak
Zachowania nabywcze a komunikacja marketingowa na rynku środków ochrony roślin

Szymon Tarant
Komunikacja na rynku B2C i B2B podczas jeździeckiej imprezy sportowej

Urszula Widelska
Determinanty komunikacji marketingowej na rynku bielizny

Rafał Janowicz
Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej

Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński
Rozwój relacji business-to-business a komunikacja: jak strukturyzacja relacji wpływa na wymianę informacj i

Justyna Majchrzak-Lepczyk
Komunikacja z krwiodawcą. Błędy. Trudności. Konsekwencje


532 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022