ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA RYNKOWA KULTURA PERSWAZJA TECHNOLOGIA


WAŚKOWSKI Z. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 107.80 Twoja cena  102,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KOMUNIKACJA RYNKOWA

KULTURA PERSWAZJA T TECHNOLOGIA


Wstęp (Zygmunt Waśkowski)

MEDIA ELEKTRONICZNE JAKO PŁASZCZYZNA KOMUNIKACJI RYNKOWEJ

Dominika Kaczorowska-Spychalska
Portale społecznościowe w strategii komunikacji

Łukasz Wysocki
Komunikacja rynkowa z wykorzystaniem internetowych serwisów społecznościowych

Jolanta Tkaczyk
Blaski i cienie wykorzystania serwisów społecznościowych przez przedsiębiorstwa

Nina Stępnicka
Społeczności internetowe w procesie kształtowania nowych trendów społecznych i form komunikacji na przykładzie wybranych serwisów e-commerce w Polsce i na świecie

Marcin Zbrzyzny
Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach społecznościowych

Katarzyna Sanak
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej

Mirosław Moroz
Komunikacja i interakcja z klientem poprzez serwis społecznościowy - analiza studium przypadku

Agnieszka Dejnaka
Portale społecznościowe jako obszar komunikowania się na rynku B2C

Agnieszka Rak
Facebook, przyjaciel czy wróg przedsiębiorstwa

Wojciech Rynkiewicz
Facebook jako ważny środek komunikacji studentów z uczelniami wyższymi Wrocławia

Joanna Cewińska
Portale społecznościowe jako obszar komunikowania się z kandydatami do pracy - szansa czy zagrożenie?

Jan Kreft
Od czytelników do użytkowników i twórców. Migracja odbiorców polskiej prasy do Internetu-wyniki badań 2007-2011

Paweł de Pourbaix
Portale społecznościowe a branding personalny

Szymon Michalak
Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej organizacji sportowej z odbiorcami indywidualnymi

Mariusz Woźniakowski
Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej firm motoryzacyjnych

Maria Brzozowska
Znaczenie marketingu społecznościowego w komunikacji marketingowej firmy z młodymi użytkownikami Internetu - prezentacja wyników badań

Aleksandra Radziszewska
Electronic word of mouth jako skuteczna forma komunikacji marketingowej w Internecie

Andrzej Szymkowiak
Marketing przychodzący jako współcześnie skuteczny kanał komunikacji w Internecie

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM I MARKĄ PRZEDSIĘBIORSTW ORAZ ORGANIZACJI NON PROFIT

Beata Tarczydło
Psychologiczne uwarunkowania skutecznego kształtowania wizerunku marki

Maria Janina Broniewska
Kształtowanie wizerunku jako element komunikacji marketingowej w organizacjach non profit

Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Komunikacja marketingowa a poziom znajomości marki

Jolanta Witek, Andrzej Kowalczyk
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa jako narzędzie pozycjonowania go na konkurencyjnym rynku

Agnieszka Stolarska
Kształtowanie wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków

Agata Rundo
Zarządzanie kapitałem ludzkim a zarządzanie wizerunkiem firmy innowacyjnej

Grażyna Adamczyk
Marka w procesie komunikacji marketingowej na rynku młodzieżowym

Katarzyna Liczmańska
Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych

Agnieszka Łuczak
Wizerunek NGO - znaczenie, kreowanie, zarządzanie

Krystyna Celarek
Informacja jako istotny element zarządzania wizerunkiem administracji publicznej

Eliza Dąbrowska, Ewa Jakubek, Monika Matecka, Maria Danuta Głowacka
Zarządzanie wizerunkiem szpitala publicznego jako jednostki non profit z wykorzystaniem strategicznej karty wyników - model teoretyczny

Magdalena Raftowicz-Filipkiewicz
Elementy brandingu narodowego w procesie komunikacji marketingowej kraju

Sebastian Brańka
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów. Studium empiryczne

Andrzej Olak
Dominujące formy komunikacji marketingowej samorządów terytorialnych - studium przypadku

Joanna Hernik
Public relations urzędu miasta na przykładzie miasta Chociwel

Wiesław Szopiński
Znaczenie komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku gminy, na przykładzie gminy Sędziszów Małopolski

Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski
System identyfikacji wizualnej Dolnego Śląska w opinii mieszkańców regionu

Iga Rudawska
Zarządzanie wizerunkiem placówek opieki zdrowotnej - nowe wyzwania

Maria Danuta Głowacka, Ewa Jakubek, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska
Komunikacja rynkowa jako istotny element budowania wizerunku szpitala

Małgorzata Michalik
Kształtowanie wizerunku apteki w nowych uwarunkowaniach prawnych

Edyta Rudawska, Agnieszka Witkowska
Marka jako narzędzie komunikacji firmy z rynkiem w procesie kreowania relacji na rynku produktów spożywczych

Barbara Szymoniuk
Wizerunek biznesowy w procesie komunikacji marketingowej

Marcin Gębarowski
Studenci jako adresaci działań promocyjnych miast (na przykładzie Rzeszowa)

ROLA SYMBOLIKI I KULTURY W TWORZENIU KOMUNIKATÓW PROMOCYJNYCH

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Kompetencje międzykulturowe jako uwarunkowanie procesu komunikacji marketingowej w dobie globalizacji

Karolina Ertmańska
Komunikacja rynkowa w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego

Hanna Górska-Warsewicz
Znaczenie elementów symbolicznych marki w procesie komunikacji rynkowej

Marcin Awdziej
Hedonizm i motywy hedonistyczne w reklamie

Monika Hajdas
Dylemat kulturowy jako podstawa formułowania misji marki

Dominika Polkowska
Zakupy grupowe jako przykład komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet

Renata Nestorowicz, Jolanta Sławek
Środki perswazji w reklamach żywności prozdrowotnej na przykładzie kampanii społecznych zachęcających do spożywania ryb

Beata Zatwarnicka-Madura
Wykorzystanie erotycznego wizerunku kobiety w przekazach reklamowych


551 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022