|
KOMUNIKACJA RYNKOWA KULTURA PERSWAZJA TECHNOLOGIA
WAŚKOWSKI Z. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 107.80 Twoja cena 102,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka KOMUNIKACJA RYNKOWA
KULTURA PERSWAZJA T TECHNOLOGIA
Wstęp (Zygmunt Waśkowski)
MEDIA ELEKTRONICZNE JAKO PŁASZCZYZNA KOMUNIKACJI RYNKOWEJ
Dominika Kaczorowska-Spychalska
Portale społecznościowe w strategii komunikacji
Łukasz Wysocki
Komunikacja rynkowa z wykorzystaniem internetowych serwisów społecznościowych
Jolanta Tkaczyk
Blaski i cienie wykorzystania serwisów społecznościowych przez
przedsiębiorstwa
Nina Stępnicka
Społeczności internetowe w procesie kształtowania nowych trendów społecznych
i form komunikacji na przykładzie wybranych serwisów e-commerce w Polsce i na świecie
Marcin Zbrzyzny
Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach społecznościowych
Katarzyna Sanak
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie
potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej
Mirosław Moroz
Komunikacja i interakcja z klientem poprzez serwis społecznościowy - analiza
studium przypadku
Agnieszka Dejnaka
Portale społecznościowe jako obszar komunikowania się na rynku B2C
Agnieszka Rak
Facebook, przyjaciel czy wróg przedsiębiorstwa
Wojciech Rynkiewicz
Facebook jako ważny środek komunikacji studentów z uczelniami wyższymi
Wrocławia
Joanna Cewińska
Portale społecznościowe jako obszar komunikowania się z kandydatami do pracy -
szansa czy zagrożenie?
Jan Kreft
Od czytelników do użytkowników i twórców. Migracja odbiorców polskiej prasy
do Internetu-wyniki badań 2007-2011
Paweł de Pourbaix
Portale społecznościowe a branding personalny
Szymon Michalak
Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej organizacji
sportowej z odbiorcami indywidualnymi
Mariusz Woźniakowski
Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej firm motoryzacyjnych
Maria Brzozowska
Znaczenie marketingu społecznościowego w komunikacji marketingowej firmy z
młodymi użytkownikami Internetu - prezentacja wyników badań
Aleksandra Radziszewska
Electronic word of mouth jako skuteczna forma komunikacji marketingowej w
Internecie
Andrzej Szymkowiak
Marketing przychodzący jako współcześnie skuteczny kanał komunikacji w
Internecie
ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM I MARKĄ PRZEDSIĘBIORSTW ORAZ ORGANIZACJI NON
PROFIT
Beata Tarczydło
Psychologiczne uwarunkowania skutecznego kształtowania wizerunku marki
Maria Janina Broniewska
Kształtowanie wizerunku jako element komunikacji marketingowej w organizacjach
non profit
Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Komunikacja marketingowa a poziom znajomości marki
Jolanta Witek, Andrzej Kowalczyk
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa jako narzędzie pozycjonowania go na
konkurencyjnym rynku
Agnieszka Stolarska
Kształtowanie wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków
Agata Rundo
Zarządzanie kapitałem ludzkim a zarządzanie wizerunkiem firmy innowacyjnej
Grażyna Adamczyk
Marka w procesie komunikacji marketingowej na rynku młodzieżowym
Katarzyna Liczmańska
Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy
publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych
Agnieszka Łuczak
Wizerunek NGO - znaczenie, kreowanie, zarządzanie
Krystyna Celarek
Informacja jako istotny element zarządzania wizerunkiem administracji publicznej
Eliza Dąbrowska, Ewa Jakubek, Monika Matecka, Maria Danuta Głowacka
Zarządzanie wizerunkiem szpitala publicznego jako jednostki non profit z
wykorzystaniem strategicznej karty wyników - model teoretyczny
Magdalena Raftowicz-Filipkiewicz
Elementy brandingu narodowego w procesie komunikacji marketingowej kraju
Sebastian Brańka
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów. Studium
empiryczne
Andrzej Olak
Dominujące formy komunikacji marketingowej samorządów terytorialnych - studium
przypadku
Joanna Hernik
Public relations urzędu miasta na przykładzie miasta Chociwel
Wiesław Szopiński
Znaczenie komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku gminy, na
przykładzie gminy Sędziszów Małopolski
Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski
System identyfikacji wizualnej Dolnego Śląska w opinii mieszkańców regionu
Iga Rudawska
Zarządzanie wizerunkiem placówek opieki zdrowotnej - nowe wyzwania
Maria Danuta Głowacka, Ewa Jakubek, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska
Komunikacja rynkowa jako istotny element budowania wizerunku szpitala
Małgorzata Michalik
Kształtowanie wizerunku apteki w nowych uwarunkowaniach prawnych
Edyta Rudawska, Agnieszka Witkowska
Marka jako narzędzie komunikacji firmy z rynkiem w procesie kreowania relacji na
rynku produktów spożywczych
Barbara Szymoniuk
Wizerunek biznesowy w procesie komunikacji marketingowej
Marcin Gębarowski
Studenci jako adresaci działań promocyjnych miast (na przykładzie Rzeszowa)
ROLA SYMBOLIKI I KULTURY W TWORZENIU KOMUNIKATÓW PROMOCYJNYCH
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Kompetencje międzykulturowe jako uwarunkowanie procesu komunikacji marketingowej
w dobie globalizacji
Karolina Ertmańska
Komunikacja rynkowa w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego
Hanna Górska-Warsewicz
Znaczenie elementów symbolicznych marki w procesie komunikacji rynkowej
Marcin Awdziej
Hedonizm i motywy hedonistyczne w reklamie
Monika Hajdas
Dylemat kulturowy jako podstawa formułowania misji marki
Dominika Polkowska
Zakupy grupowe jako przykład komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet
Renata Nestorowicz, Jolanta Sławek
Środki perswazji w reklamach żywności prozdrowotnej na przykładzie kampanii
społecznych zachęcających do spożywania ryb
Beata Zatwarnicka-Madura
Wykorzystanie erotycznego wizerunku kobiety w przekazach reklamowych
551 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|