Głównym celem niniejszego podręcznika jest prezentacja kluczowych zagadnień
związanych z obsługą klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego.
Książka może być wykorzystana w procesie dydaktycznym na specjalnościach
związanych z dystrybucją i sprzedażą, obsługą klienta oraz funkcjonowaniem
przedsiębiorstw handlowych.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział I
Przedsiębiorstwo handlu detalicznego i jego charakterystyka
1.Istota, cele, funkcje i rodzaje przedsiębiorstw handlowych
2.Specyfika działalności przedsiębiorstw detalicznych. Typy placówek handlowych
3.Klient przedsiębiorstwa handlu detalicznego i jego decyzje
Rozdział II
Oferta przedsiębiorstwa handlu detalicznego
1.Asortyment w przedsiębiorstwie detalicznym
2.Polityka cenowa przedsiębiorstwa handlu detalicznego
3.Działalność promocyjna przedsiębiorstwa
4.Lokalizacja przedsiębiorstwa detalicznego
Rozdział III
Elementy obsługi klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
1.Podstawy informacyjne obsługi klienta przedsiębiorstwa detalicznego
2.Istota i etapy obsługi klienta w przedsiębiorstwie detalicznym
3.Personel w obsłudze klienta
Rozdział IV
Obsługa klienta w placówce handlowej
1.Technologia i metody sprzedaży
2.Promocja w placówce handlowej
3.Merchandising w działalności placówki handlowej
4.Sposoby budowania bliskości placówki handlowej wobec klienta
5.Specyfika obsługi klienta w sklepie intemetowym
Rozdział V
Satysfakcja i lojalność klientów przedsiębiorstwa handlu detalicznego
1.Istota, rodzaje oraz znaczenie satysfakcji i lojalności klientów
2.Programy lojalnościowe przedsiębiorstwa handlu detalicznego
3.Badania satysfakcji i lojalności klientów
Spis rysunków
Spis tablic
Bibliografia
Indeks
151 stron, B5, oprawa miękka
@p