ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 84.70 80,47   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM KREOWANIE PRODUKTU


KALL J. SOJKIN B. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 84.70 Twoja cena  80,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM

KREOWANIE PRODUKTU


Wstęp Bogdan Sojkin, Jacek Kall

PRODUKT

Marcin Awdziej
Uwarunkowania sprzedaży krzyżowej

Agnieszka Chęcińska-Zaucha
Modyfikacja ubezpieczeń komunikacyjnych proponowanych przez zakłady ubezpieczeń dla klientów indywidualnych na przestrzeni lat 2008-2010 (na przykładzie PZU SA ORAZ TUIR WARTA SA)

Magdalena Daszkiewicz
Kreowanie produktu w marketingu społecznym

Ireneusz Drabik, Andrzej Limański
Problemy kształtowania produktu globalnego w strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Adam Figiel
Regulacje prawne w reklamie wybranych grup produktowych - Polska na tle Unii Europejskiej

Ewa Frąckiewicz
Kształtowanie polityki produktu w wyniku procesu starzenia się społeczeństwa

Grażyna Golik-Górecka
Metody portfelowe a marketing holistyczny

Edyta Goląb-Andrzejak, Zygmunt Waśkowski
EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej

Zofia Kędzior
Diagnoza zmian w zachowaniach gospodarstw domowych w latach 2000-2008 (w świetle badań budżetów gospodarstw domowych)

Małgorzata Kieżel
Otwarta architektura produktowa w bankowości prywatnej i osobistej jako odpowiedź na potrzeby rynku zamożnych klientów

Urszula Kłosiewicz-Górecka
Dywersyfikacja oferty - nowy trend w zarządzaniu biznesem

Karol Krajewski
Zarządzanie produktem żywnościowym w kanałach dystrybucji - aspekty komunikacji rynkowej

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ekologizacja konsumpcji i wynikające z niej konsekwencje dla zarządzania produktem

Jarosław Plichta
Problem the Market for Lemons na rynku usług - zarys problemu

Krzysztof Podstawka
Wiązania strategiczne w planie marketingowym produktu

Marek Prymon
Produkt i jego atrybuty w strategiach globalnych korporacji

Anetta Pukas
Trudne życie produktu finansowego - wybrane problemy zarządzania produktem w sferze usług finansowych

Ireneusz P. Rutkowski
Współczesne problemy w procesie kreowania wartości dla klienta

Monika Skórek, Katarzyna Dziewanowska
Zastosowanie badań marketingowych w procesie zarządzania kategorią produktową

Tomasz Smoleń
Oferta muzeum jako produkt w ujęciu marketingowym

Elżbieta Urbanowska Sojkin
Imperatyw podejścia strategicznego w zarządzaniu portfelem produktów

INNOWACJE

Magdalena Ankiel-Homa
Kierunki rozwoju innowacji w zakresie jednostkowych opakowań produktów konsumpcyjnych

Mirella Barańska-Fischer
Innowacje produktowe odzwierciedleniem rynkowej orientacji organizacji

Ewa Grandys
Innowacyjna metoda zarządzania procesem kreowania produktu o krótkim cyklu życia

Joanna Kaczorowska
Strategie opracowywania i wdrażania innowacji produktowych na rynku żywności

Alicja Kusińska
Przemiany i zróżnicowania konsumenckich systemów wartości jako implikacja innowacji produktowych

Beata Nowotarska-Romaniak
Wdrażanie nowych produktów w firmach ubezpieczeniowych

Marek Rawski
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu

Stefan S. Smoczyński, Monika Radzymińska, Dominika Jakubowska
Odtwarzanie produkcji tradycyjnej w kontekście innowacyjności oferty rynkowej

Danuta Surówka-Marszałek
Uwarunkowania technologiczne towarzyszące procesowi kreowania radykalnych innowacji

Maja Szymura-Tyc
Rola i znaczenie marketingu we współczesnych procesach innowacyjnych

Szymon Tarant
Kreowanie produktu w sporcie jeździeckim na przykładzie Halowego Pucharu Polski

Maciej Urbaniak
Rola bezpieczeństwa wyrobu w procesach związanych z opracowywaniem innowacji produktowych na przykładzie rynku B2B

Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Justyna Starostka
Design w innowacjach produktowych współczesnego przedsiębiorstwa


288 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022