|
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM KREOWANIE PRODUKTU
KALL J. SOJKIN B. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 84.70 Twoja cena 80,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka ZARZĄDZANIE PRODUKTEM
KREOWANIE PRODUKTU
Wstęp Bogdan Sojkin, Jacek Kall
PRODUKT
Marcin Awdziej
Uwarunkowania sprzedaży krzyżowej
Agnieszka Chęcińska-Zaucha
Modyfikacja ubezpieczeń komunikacyjnych proponowanych przez zakłady ubezpieczeń
dla klientów indywidualnych na przestrzeni lat 2008-2010 (na przykładzie PZU SA ORAZ
TUIR WARTA SA)
Magdalena Daszkiewicz
Kreowanie produktu w marketingu społecznym
Ireneusz Drabik, Andrzej Limański
Problemy kształtowania produktu globalnego w strategii marketingowej
przedsiębiorstwa
Adam Figiel
Regulacje prawne w reklamie wybranych grup produktowych - Polska na tle Unii
Europejskiej
Ewa Frąckiewicz
Kształtowanie polityki produktu w wyniku procesu starzenia się społeczeństwa
Grażyna Golik-Górecka
Metody portfelowe a marketing holistyczny
Edyta Goląb-Andrzejak, Zygmunt Waśkowski
EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej
Zofia Kędzior
Diagnoza zmian w zachowaniach gospodarstw domowych w latach 2000-2008 (w świetle
badań budżetów gospodarstw domowych)
Małgorzata Kieżel
Otwarta architektura produktowa w bankowości prywatnej i osobistej jako
odpowiedź na potrzeby rynku zamożnych klientów
Urszula Kłosiewicz-Górecka
Dywersyfikacja oferty - nowy trend w zarządzaniu biznesem
Karol Krajewski
Zarządzanie produktem żywnościowym w kanałach dystrybucji - aspekty
komunikacji rynkowej
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ekologizacja konsumpcji i wynikające z niej konsekwencje dla zarządzania
produktem
Jarosław Plichta
Problem the Market for Lemons na rynku usług - zarys problemu
Krzysztof Podstawka
Wiązania strategiczne w planie marketingowym produktu
Marek Prymon
Produkt i jego atrybuty w strategiach globalnych korporacji
Anetta Pukas
Trudne życie produktu finansowego - wybrane problemy zarządzania produktem w
sferze usług finansowych
Ireneusz P. Rutkowski
Współczesne problemy w procesie kreowania wartości dla klienta
Monika Skórek, Katarzyna Dziewanowska
Zastosowanie badań marketingowych w procesie zarządzania kategorią produktową
Tomasz Smoleń
Oferta muzeum jako produkt w ujęciu marketingowym
Elżbieta Urbanowska Sojkin
Imperatyw podejścia strategicznego w zarządzaniu portfelem produktów
INNOWACJE
Magdalena Ankiel-Homa
Kierunki rozwoju innowacji w zakresie jednostkowych opakowań produktów
konsumpcyjnych
Mirella Barańska-Fischer
Innowacje produktowe odzwierciedleniem rynkowej orientacji organizacji
Ewa Grandys
Innowacyjna metoda zarządzania procesem kreowania produktu o krótkim cyklu
życia
Joanna Kaczorowska
Strategie opracowywania i wdrażania innowacji produktowych na rynku żywności
Alicja Kusińska
Przemiany i zróżnicowania konsumenckich systemów wartości jako implikacja
innowacji produktowych
Beata Nowotarska-Romaniak
Wdrażanie nowych produktów w firmach ubezpieczeniowych
Marek Rawski
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu
Stefan S. Smoczyński, Monika Radzymińska, Dominika Jakubowska
Odtwarzanie produkcji tradycyjnej w kontekście innowacyjności oferty rynkowej
Danuta Surówka-Marszałek
Uwarunkowania technologiczne towarzyszące procesowi kreowania radykalnych
innowacji
Maja Szymura-Tyc
Rola i znaczenie marketingu we współczesnych procesach innowacyjnych
Szymon Tarant
Kreowanie produktu w sporcie jeździeckim na przykładzie Halowego Pucharu Polski
Maciej Urbaniak
Rola bezpieczeństwa wyrobu w procesach związanych z opracowywaniem innowacji
produktowych na przykładzie rynku B2B
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Justyna Starostka
Design w innowacjach produktowych współczesnego przedsiębiorstwa
288 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|