ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM KREOWANIE MARKI


KALL J. SOJKIN B. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 84.70 Twoja cena  80,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM KREOWANIE MARKI


Wstęp (Bogdan Sojkin, Jacek Kall)

MARKA

Mirosław Antonowicz
Konkurencja między markami w długodystansowych kolejowych przewozach pasażerskich

Paweł Bryła
Wyzwania związane z zarządzaniem markami kolektywnymi na przykładzie chronionej nazwy pochodzenia

Mariola Grzybowska-Brzezińska
Efektywność pozycjonowania wybranych marek jogurtów

Regina Klimkowska
Marka czy wartości użytkowe - dylemat konsumenta (na przykładzie rynku samochodów osobowych w Polsce)

Ryszard Klęczek
Jak zwiększać wiedzę o kapitale marki?

Grażyna Koniorczyk
Strategia marki oferentów niskokosztowych (na wybranych przykładach)

Jan Kreft
Zagrożenie kanibalizacją w przenoszeniu zawartości gazet do ich internetowych wydań

Piotr Lutek, Robert Maik, Mariusz Kowalski
Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax

Magdalena Małkowska-Borowczyk
Współzależność siły marki sieci handlowej i siły marek własnych

Izabela Ostrowska
Poziom i możliwości kształtowania lojalności "młodych dorosłych" w stosunku do marki usługodawcy (badania własne)

Wanda Patrzałek
Postawy konsumentów wobec lojalności marki

Aleksandra Perchla-Włosik
Marka jako odzwierciedlenie wartości kulturowych. Socjologiczne aspekty zarządzania marką

Grażyna Rosa
Zarządzanie marką produktu na podstawie CETC - Środkowoeuropejskiego Korytarza Transportowego

Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak
Etykieta jako element wizualizacji marki

Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski
Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym

Joanna Wiechoczek
Alianse marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw

Halina Wojnarowska
Uwarunkowania kulturowe kreowania strategii marek i budowania lojalności wobec nich - zarys podstawowych zagadnień

Sylwia Wrona
Jak cenna jest Coca-Cola, czyli co mierzą rankingi wartości marki

KONSUMENT

Grażyna Adamczyk
Postrzeganie marki produktu i jej wpływ na decyzje rynkowe młodych konsumentów

Małgorzata Bombol
Design produktów jako determinanta zachowań polskich konsumentów

Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Agnieszka Platta
Zachowanie trójmiejskich konsumentów na rynku kawy

Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Zachowania konsumentów pieczywa i ich implikacje dla strategii marketingowych przedsiębiorstw branży piekarskiej

Hanna Górska-Warsewicz
Analiza płaszczyzny konsumenckiej dla potrzeb zarządzania marką w kategorii jogurtów

Mariusz Grębowiec
Wpływ marki na podejmowanie decyzji nabywczych konsumentów na przykładzie rynku kawy

Dominika Jakubowska, Monika Radzymińska, Łukasz Sam u I
Zagrożenie bezpieczeństwa żywności a wybór produktów spożywczych

Iwona Kowalczuk
Zachowania konsumentów wobec nowych produktów ze szczególnym uwzględnieniem żywności (wyniki badań)

Alicja K. Krzepieka
Klient jako istotne strategicznie źródło koncepcji produktu

Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak
Żywność bioaktywna a preferencje konsumentów

Tomasz Olejniczak
Proces zakupu nowego produktu na rynku produktów żywnościowych

Jolanta Tkaczyk
Trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na kształtowanie produktów.

Anna M. Trzaskowska-Bogusz, Małgorzata Godlewska, Małgorzata Murglin
Postawy młodych konsumentów wobec marki na rynku produktów FMCG

Piotr Zawada
Współczesne zachowania konsumentów - konsekwencje ekonomiczne dla przedsiębiorstw


279 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022