|
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM KREOWANIE MARKI
KALL J. SOJKIN B. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 84.70 Twoja cena 80,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka ZARZĄDZANIE PRODUKTEM KREOWANIE MARKI
Wstęp (Bogdan Sojkin, Jacek Kall)
MARKA
Mirosław Antonowicz
Konkurencja między markami w długodystansowych kolejowych przewozach
pasażerskich
Paweł Bryła
Wyzwania związane z zarządzaniem markami kolektywnymi na przykładzie chronionej
nazwy pochodzenia
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Efektywność pozycjonowania wybranych marek jogurtów
Regina Klimkowska
Marka czy wartości użytkowe - dylemat konsumenta (na przykładzie rynku
samochodów osobowych w Polsce)
Ryszard Klęczek
Jak zwiększać wiedzę o kapitale marki?
Grażyna Koniorczyk
Strategia marki oferentów niskokosztowych (na wybranych przykładach)
Jan Kreft
Zagrożenie kanibalizacją w przenoszeniu zawartości gazet do ich internetowych
wydań
Piotr Lutek, Robert Maik, Mariusz Kowalski
Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax
Magdalena Małkowska-Borowczyk
Współzależność siły marki sieci handlowej i siły marek własnych
Izabela Ostrowska
Poziom i możliwości kształtowania lojalności "młodych dorosłych" w
stosunku do marki usługodawcy (badania własne)
Wanda Patrzałek
Postawy konsumentów wobec lojalności marki
Aleksandra Perchla-Włosik
Marka jako odzwierciedlenie wartości kulturowych. Socjologiczne aspekty
zarządzania marką
Grażyna Rosa
Zarządzanie marką produktu na podstawie CETC - Środkowoeuropejskiego Korytarza
Transportowego
Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak
Etykieta jako element wizualizacji marki
Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski
Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku
żywnościowym
Joanna Wiechoczek
Alianse marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw
Halina Wojnarowska
Uwarunkowania kulturowe kreowania strategii marek i budowania lojalności wobec
nich - zarys podstawowych zagadnień
Sylwia Wrona
Jak cenna jest Coca-Cola, czyli co mierzą rankingi wartości marki
KONSUMENT
Grażyna Adamczyk
Postrzeganie marki produktu i jej wpływ na decyzje rynkowe młodych konsumentów
Małgorzata Bombol
Design produktów jako determinanta zachowań polskich konsumentów
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Agnieszka Platta
Zachowanie trójmiejskich konsumentów na rynku kawy
Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
Zachowania konsumentów pieczywa i ich implikacje dla strategii marketingowych
przedsiębiorstw branży piekarskiej
Hanna Górska-Warsewicz
Analiza płaszczyzny konsumenckiej dla potrzeb zarządzania marką w kategorii
jogurtów
Mariusz Grębowiec
Wpływ marki na podejmowanie decyzji nabywczych konsumentów na przykładzie rynku
kawy
Dominika Jakubowska, Monika Radzymińska, Łukasz Sam u I
Zagrożenie bezpieczeństwa żywności a wybór produktów spożywczych
Iwona Kowalczuk
Zachowania konsumentów wobec nowych produktów ze szczególnym uwzględnieniem
żywności (wyniki badań)
Alicja K. Krzepieka
Klient jako istotne strategicznie źródło koncepcji produktu
Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak
Żywność bioaktywna a preferencje konsumentów
Tomasz Olejniczak
Proces zakupu nowego produktu na rynku produktów żywnościowych
Jolanta Tkaczyk
Trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na kształtowanie produktów.
Anna M. Trzaskowska-Bogusz, Małgorzata Godlewska, Małgorzata Murglin
Postawy młodych konsumentów wobec marki na rynku produktów FMCG
Piotr Zawada
Współczesne zachowania konsumentów - konsekwencje ekonomiczne dla
przedsiębiorstw
279 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|