ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MODELE POMIARU JAKOŚCI MARKETINGOWEJ PRODUKTÓW


STOBIECKA J.

wydawnictwo: WYD UE KRAKÓW , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 80.00 Twoja cena  76,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Proces różnicowania rynku, który ma miejsce od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku , wymusza wprowadzenie zmian w strategiach marketingowych firm. Nieustanna zmiana widziana jest jako nieodłączny atrybut procesów gospodarczych. Wydaje się, że w przyszłości skuteczność strategii, nie tylko marketingowych, zależeć będzie od umiejętności ich dostosowania do wciąż zmieniających się, niestabilnych czynników zewnętrznych. Będzie to wymagało ciągłego monitorowania otoczenia.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1 JAKOŚĆ PRODUKTU JAKO PRZEDMIOT POMIARU
1.1. Zakres znaczeniowy pojęcia produktu oraz pojęć pokrewnych
1.2. Istota jakości i jej definicja
1.3. Natura jakości w relacji do pokrewnych pojęć teoretycznych
1.4. Jakość marketingowa produktu - konceptualizacja pojęcia
1.5. Operacyjne problemy pomiaru jakości marketingowej produktów

Rozdział 2 METODOLOGICZNE ASPEKTY POMIARU W BADANIACH SONDAŻOWYCH
2.1. Podstawowe pojęcia teorii pomiaru
2.2. Skale szacunkowe i ich ograniczenia
2.3. Wiarygodność pomiaru jako warunek trafności wnioskowania
2.4. Psychologiczne podstawy formułowania ocen o obiektach
2.5. Ilościowe reguły integracji danych o obiektach

Rozdział 3 PREZENTACJA I OCENA WYBRANYCH MODELI POMIARU JAKOŚCI PRODUKTÓW
3.1. Uwagi wprowadzające
3.2. Warunki poprawności formalnej modeli pomiaru jakości produktów
3.3. QFD jako przykład modelu opracowanego na gruncie koncepcji Deminga
3.4. Model jakości technicznej i funkcjonalnej Grónroosa
3.5. Model SERVQUAL i jego kolejne modyfikacje
3.6. Wartość poznawcza pozostałych modeli
3.7. Modele pomiaru jakości produktów w zastosowaniach

Rozdział 4 PROPOZYCJA NOWYCH ROZWIĄZAŃ W MODELOWANIU JAKOŚCI MARKETINGOWEJ
4.1. Cele i zakres modelowaniajakości marketingowej
4.2. Propozycja zmian dotychczasowych rozwiązań modelowych i empiryczna weryfikacja zmodyfikowanych modeli
4.2.1. Uwagi ogólne
4.2.2. Metoda identyfikacji kryteriów oceny jakości produktu
4.2.3. Stabilność opinii respondentów jako podstawa trafności wnioskowania w modelach pomiaru i oceny jakości marketingowej
4.2.4. Priorytety konsumentów w świetle nowych rozwiązań modelowych
4.2.5. Analiza porównawcza funkcji agregujących oceny cząstkowe produktów
4.3. Możliwości zastosowania nowych rozwiązań w wybranych obszarach działalności marketingowej
4.3.1. Uwagi ogólne
4.3.2. Postrzeganie ważności cech jako podstawa segmentacji nabywców - możliwości i ograniczenia
4.3.3. Strategiczne znaczenie zmodyfikowanej analizy importance-performance
4.3.4. Strategia masowej indywidualizacji w świetle nowych rozwiązań modelowych
4.4.Modele pomiaru a modele oceny - przewidywane kierunki dalszych badań

Podsumowanie i wnioski
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Wykaz załączników zamieszczonych na płycie CD
Streszczenie w języku angielskim
Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie


258 stron, B5, oprawa miękka                                     @p

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022