ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W HANDLU


BIAŁOŃ L.

wydawnictwo: WSM , rok wydania 2011, wydanie II

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja Marketing w handlu jest podręcznikiem przeznaczonym dla studentów wydziałów menedżerskich i ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu.

Koncentruje się wokół problematyki handlu detalicznego na terenie kraju.

Porusza kwestię roli handlu w gospodarce narodowej, a także istotę marketingu w handlu. Podręcznik opisuje otoczenie organizacji handlowych, zarówno w ujęciu mikro, jak i makro, a także rolę ustawodastwa dot. zachowań placówek handlowych.

Sporą część rozważań poświęcono zachowaniu nabywców na rynku, a także problemom lojalności klientów i obsłudze klienta. Podkreślono rolę narzędzi marketingu w organizacjach handlowych oraz kwestię sporządzania i wdrażania strategii marketingowych w działalności różnych przedsiebiorstw handlowych.


247 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022