ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM


BIAŁOŃ L. RED.

wydawnictwo: WSM , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 57.44 Twoja cena  54,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik "Zarządzanie marketingiem" stanowi pomoc dydaktyczną dla studentów wydziałów menedżerskich, ekonomicznych a także zarządzania i merketingu.

Autorzy skupiają się w nim na decyzyjnym wymiarze marketingu, gdyż metoryczna podstawa tego przedmiotu została zawarta w podręczniku Marketing Problemy podstawowe. Problematyka omawiana w niniejszej książce podporządkowana jest idei marketingowej koncepcji zarządzania współczesną organizacją i uwzględnia perspektywę globalizacji gospodarki. Wszelkie rozważania związane z zarządzaniem marketingiem odnoszone są do rodzaju organizacji: małych i dużcyh, gospodarczych i nienastawionych na zysk, produkcyjnych i usługowych. Dzięki temu ukazano sposób łączenia teorii z praktyką i problemy, jakie łączą się z przełożeniem teorii na praktykę.


208 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022