ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONSUMENT WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH NA RYNKU ŻYWNOŚCI


MAŁECKA M. OLEJNICZAK T. BAKALARSKA M. SOJKIN B.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 84.70 Twoja cena  80,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KONSUMENT WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH NA RYNKU ŻYWNOŚCI


Wstęp

Rozdział 1
Uwarunkowania i tendencje rozwoju rynku żywności w Polsce
1.1. Charakter konsumpcji na rynku żywności w Polsce
1.2. Przemiany rynku produktów żywnościowych w Polsce
1.3. Przesłanki i metodologia badań zachowań konsumentów na rynku żywności

Rozdział 2
Postawy konsumentów wobec innowacji produktowych na rynku żywności
2.1. Istota i rodzaje innowacji produktowych na rynku żywności
2.2. Determinanty zakupu żywności przez konsumentów indywidualnych
2.3. Zróżnicowanie postaw konsumentów wobec innowacji produktowych

Rozdział 3
Żywność wygodna i funkcjonalna jako segmenty na rynku żywności
3.1. Pojęcie i klasyfikacje żywności wygodnej i funkcjonalnej
3.2. Charakterystyka rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej w Polsce
3.3. Zachowania konsumentów na rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej w Polsce - źródła wtórne

Rozdział 4
Zachowania konsumentów na rynku żywności wygodnej
4.1. Postrzeganie innowacji produktowych przez konsumentów na rynku żywności wygodnej
4.2. Uwarunkowania procesu zakupu żywności wygodnej przez konsumentów
4.3. Znaczenie innowacji produktowych na rynku żywności wygodnej w kształtowaniu zachowań konsumentów

Rozdział 5
Zachowania konsumentów na rynku żywności funkcjonalnej
5.1. Postrzeganie innowacji produktowych przez konsumentów na rynku żywności funkcjonalnej
5.2. Oczekiwania konsumentów wobec produktów żywności funkcjonalnej
5.3 Wpływ oświadczeń zdrowotnych (informacji na opakowaniu) na zachowania konsumentów żywności funkcjonalnej

Rozdział 6
Perspektywy rozwoju innowacji na rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej
6.1. Typologia zachowań konsumentów na rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej
6.2. Wpływ innowacji produktowych na zmiany zachowań konsumentów
6.3. Szanse i bariery rozwoju innowacji produktowych na rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej

Bibliografia


215 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022