KONSUMENT WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH NA RYNKU ŻYWNOŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Uwarunkowania i tendencje rozwoju rynku żywności w Polsce
1.1. Charakter konsumpcji na rynku żywności w Polsce
1.2. Przemiany rynku produktów żywnościowych w Polsce
1.3. Przesłanki i metodologia badań zachowań konsumentów na rynku żywności
Rozdział 2
Postawy konsumentów wobec innowacji produktowych na rynku żywności
2.1. Istota i rodzaje innowacji produktowych na rynku żywności
2.2. Determinanty zakupu żywności przez konsumentów indywidualnych
2.3. Zróżnicowanie postaw konsumentów wobec innowacji produktowych
Rozdział 3
Żywność wygodna i funkcjonalna jako segmenty na rynku żywności
3.1. Pojęcie i klasyfikacje żywności wygodnej i funkcjonalnej
3.2. Charakterystyka rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej w Polsce
3.3. Zachowania konsumentów na rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej w Polsce -
źródła wtórne
Rozdział 4
Zachowania konsumentów na rynku żywności wygodnej
4.1. Postrzeganie innowacji produktowych przez konsumentów na rynku żywności
wygodnej
4.2. Uwarunkowania procesu zakupu żywności wygodnej przez konsumentów
4.3. Znaczenie innowacji produktowych na rynku żywności wygodnej w kształtowaniu
zachowań konsumentów
Rozdział 5
Zachowania konsumentów na rynku żywności funkcjonalnej
5.1. Postrzeganie innowacji produktowych przez konsumentów na rynku żywności
funkcjonalnej
5.2. Oczekiwania konsumentów wobec produktów żywności funkcjonalnej
5.3 Wpływ oświadczeń zdrowotnych (informacji na opakowaniu) na zachowania konsumentów
żywności funkcjonalnej
Rozdział 6
Perspektywy rozwoju innowacji na rynku żywności wygodnej i funkcjonalnej
6.1. Typologia zachowań konsumentów na rynku żywności wygodnej i
funkcjonalnej
6.2. Wpływ innowacji produktowych na zmiany zachowań konsumentów
6.3. Szanse i bariery rozwoju innowacji produktowych na rynku żywności wygodnej i
funkcjonalnej
Bibliografia
215 stron, oprawa miękka