|

OBSZARY BADAŃ WIZERUNKU
WASZKIEWICZ A. RED. wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 27.50 Twoja cena 26,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Obszary badań wizerunku
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek.
Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations.
Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki
zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji.
To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań
badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu
Warszawskiego.
Alicja Waszkiewicz - Wprowadzenie
Od tożsamości do wizerunku
Analiza wizerunku krok po kroku
Summary
Łukasz Przybysz - Zarządzanie wizerunkiem polityka
Waga wizerunku polityka
Wizerunek kandydata
Zarządzanie wizerunkiem
Kierunki badań
Summary
Katarzyna Staniszewska - Ochrona wizerunku - aspekty prawne
Definicje wizerunku
Ochrona dóbr osobistych
Wizerunek osoby fizycznej w Kodeksie cywilnym
Ochrona osoby prawnej w Kodeksie cywilnym
Ochrona wizerunku w prawie autorskim
Ochrona gwarantowana przez prawo prasowe
Ochrona wizerunku sensu largo w prawie karnym
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Podsumowanie
Summary
PLANY BADAWCZE
Jan Bolanowski - Wizerunek Szymona Hołowni w ramach działalności medialnej
Wprowadzenie
Metoda badawcza
Cele i zamiary badania
Metody
Zagadnienia etyczne
Znaczenie praktyczne
Summary
Iryna Chanchavik - Wizerunek prezydenta Białorusi Aleksandra Łukaszenki w
niezależnych i państwowych środkach masowego przekazu
Wprowadzenie i metoda badawcza
Cele i zamiary badania
Metody
Summary
Monika Mizgier - Wizerunek ministra spraw zagranicznych w mediach na przykładzie
Radosława Sikorskiego
Wprowadzenie
Tło - wprowadzenie teoretyczne
Wymiary wizerunku ministra spraw zagranicznych
Cel badania
Przegląd literatury
Metoda i harmonogram
Zagadnienia etyczne
Znaczenie praktyczne
Summary
Sławomir Rybka - Wizerunek młodych ludzi w umysłach osób odpowiedzialnych za
kampanie wyborcze i reklamowe
Wprowadzenie
Rozmiar i cele badania
Przegląd literatury
Metody badania
Próba badawcza
Summary
150 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|