ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   4 egz. / 417.35 396,48   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OBSZARY BADAŃ WIZERUNKU


WASZKIEWICZ A. RED.

wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 27.50 Twoja cena  26,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obszary badań wizerunku


Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations.

Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji.

To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Alicja Waszkiewicz - Wprowadzenie
Od tożsamości do wizerunku
Analiza wizerunku krok po kroku
Summary

Łukasz Przybysz - Zarządzanie wizerunkiem polityka
Waga wizerunku polityka
Wizerunek kandydata
Zarządzanie wizerunkiem
Kierunki badań
Summary

Katarzyna Staniszewska - Ochrona wizerunku - aspekty prawne
Definicje wizerunku
Ochrona dóbr osobistych
Wizerunek osoby fizycznej w Kodeksie cywilnym
Ochrona osoby prawnej w Kodeksie cywilnym
Ochrona wizerunku w prawie autorskim
Ochrona gwarantowana przez prawo prasowe
Ochrona wizerunku sensu largo w prawie karnym
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Podsumowanie
Summary

PLANY BADAWCZE

Jan Bolanowski - Wizerunek Szymona Hołowni w ramach działalności medialnej
Wprowadzenie
Metoda badawcza
Cele i zamiary badania
Metody
Zagadnienia etyczne
Znaczenie praktyczne
Summary

Iryna Chanchavik - Wizerunek prezydenta Białorusi Aleksandra Łukaszenki w niezależnych i państwowych środkach masowego przekazu
Wprowadzenie i metoda badawcza
Cele i zamiary badania
Metody
Summary

Monika Mizgier - Wizerunek ministra spraw zagranicznych w mediach na przykładzie Radosława Sikorskiego
Wprowadzenie
Tło - wprowadzenie teoretyczne
Wymiary wizerunku ministra spraw zagranicznych
Cel badania
Przegląd literatury
Metoda i harmonogram
Zagadnienia etyczne
Znaczenie praktyczne
Summary

Sławomir Rybka - Wizerunek młodych ludzi w umysłach osób odpowiedzialnych za kampanie wyborcze i reklamowe
Wprowadzenie
Rozmiar i cele badania
Przegląd literatury
Metody badania
Próba badawcza
Summary


150 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022