ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.20 54,34   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WARTOŚĆ SYSTEMÓW E-LEARNINGOWYCH W PODMIOTACH EDUKACYJNYCH


STECYK A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 57.20 Twoja cena  54,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych


Zaproponowany temat badawczy podejmuje istotne zagadnienie życia społeczno-gospodarczego w obszarze kształtowania wartości podmiotów funkcjonujących na rynku usług edukacyjnych. Dynamiczne zmiany inspirowane przez rozwój technologii informacyjnych generują potrzebę poszukiwania nowych metod identyfikowania czynników kształtujących wartości organizacji edukacyjnej oraz mechanizmów ją tworzących. Praca wychodzi naprzeciw tym wymaganiom, tworząc jednocześnie nowy obszar badawczy dziedziny nauk ekonomicznych. O nowatorstwie podjętego tematu może świadczyć fakt niewielkiej liczby publikacji i rozpraw naukowych zajmujących się problematyką wartości podmiotów edukacyjnych przy ogólnie wysokim zainteresowaniu obszarem kształtowania wartości w organizacjach gospodarczych, niedochodowych i administracji publicznej. Do najważniejszych zalet recenzowanej pracy zaliczyć należy nowatorstwo podjętego tematu, który, w obecnych czasach zmian demograficznych i koncentracji na budowaniu systemów edukacyjnych wysokiej jakości, jawi się jako wartościowy, użyteczny i co najważniejsze oczekiwany przez środowisko naukowo-dydaktyczne.

dr hab. Jerzy Auksztol, prof. Uniwersytetu Gdańskiego


Spis treści

Wstęp

1. Charakterystyka systemowego podejścia do e-learningu

1.1. Wiedza w społeczeństwie informacyjnym
1.2. E-learning a współczesny model nauczania
1.3. System e-learningowy w teorii systemów
1.4. Dekompozycja systemu e-learningowego
1.4.1. Płaszczyzna informatyczna
1.4.2. Płaszczyzna metodologiczno-merytoryczna
1.4.3. Płaszczyzna organizacyjno-ekonomiczna

2. Metody definiowania wartości w systemach e-learningowych

2.1. Rodzaje wartości w organizacji edukacyjnej
2.2. Czynniki tworzące wartość organizacji edukacyjnej
2.3. Zarządzanie procesowe jako narzędzie tworzenia wartości
2.4. Metodyczne aspekty analizy procesów w systemach e-learningowych

3. Główne procesy wartościotwórcze w organizacji edukacyjnej

3.1. Konfiguracja zasobów w podejściu procesowym
3.2. Realizacja procesów w organizacji edukacyjnej
3.3. Modelowa lista procesów a tworzenie wartości

4. Metody pomiaru wartości w organizacji edukacyjnej

4.1. Charakterystyka metod tworzenia narzędzi pomiaru wartości
4.2. Metodologia budowy indeksu wartości e-learningowej
4.2. Indeks wartości e-learningowej
4.2.1. Indeks wartości e-learningowej – płaszczyzna merytoryczno-metodologiczna
4.3.2. Indeks wartości e-learningowej – płaszczyzna informatyczna
4.3.2. Indeks wartości e-learningowej – płaszczyzna organizacyjno-ekonomiczna

5. Tendencje rozwojowe systemów e-learningowych

5.1. Zmiany i wyzwania cywilizacyjne a organizacja edukacyjna
5.2. Tendencje rozwojowe systemów e-learningowych w organizacji edukacyjnej

Zakończenie
Załącznik A
Załącznik B
Bibliografia
Spis ilustracji


263 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022