ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODA RUNNING LEAN ITERACJA OD PLANU A DO PLANU, KTÓRY DA CI SUKCES


ASH MAURYA

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Metoda Running Lean

Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces


Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.

Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku.

Dzięki niej nauczysz się:

  • znajdować uczestników wczesnego rynku;

  • wybierać właściwy moment na pozyskiwanie kapitału z zewnątrz;

  • testować ceny;

  • tworzyć i mierzyć to, czego chcą klienci;

  • maksymalizować podejmowane działania pod kątem szybkości uczenia się i koncentracji;

  • rozpoznawać zestawienie produktu i rynku;

  • dążyć w sposób powtarzalny do opracowywania produktów odpowiadających potrzebom rynku.


Spis treści:

Przedmowa (11)
Wstęp (15)
Wprowadzenie (17)

CZĘŚĆ I. MAPA DROGOWA
Rozdział 2. Running Lean krok po kroku (39)

CZĘŚĆ II. ROZPISZ SWÓJ PLAN A
Rozdział 3. Opracuj własny Szablon Lean (47)

CZĘŚĆ III. WSKAŻ NAJBARDZIEJ RYZYKOWNE ELEMENTY SWOJEGO PLANU
Rozdział 4. Zastanów się, od czego zaczniesz (73)
Rozdział 5. Przygotuj się na eksperymenty (81)

CZĘŚĆ IV. SYSTEMATYCZNIE TESTUJ SWÓJ PLAN
Rozdział 6. Przygotuj się do rozmów z klientami (97)
Rozdział 7. Wywiad poświęcony problemowi (109)
Rozdział 8. Wywiad poświęcony rozwiązaniu (123)
Rozdział 9. Tworzenie wersji 1.0 (141)
Rozdział 10. Przygotowania do pomiarów (151)
Rozdział 11. Wywiad poświęcony MVP (157)
Rozdział 12. Weryfikacja cyklu życia klienta (165)
Rozdział 13. Wywiad poświęcony rozwiązaniu (175)
Rozdział 14. Pomiary zestawienia produktu i rynku (185)
Rozdział 15. Wnioski (201)
Dodatek A. Materiały dodatkowe (205)


232 strony, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022