|
WZROST IDEAŁY JAKO SIŁA NAPĘDOWA ROZWOJU I WZROSTU RENTOWNOŚCI
STENGEL J. / NAJWYBITNIEJSZYCH FIRM ŚWIATA wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 75.00 Twoja cena 71,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wzrost
Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm
świata
Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu
i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można
odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do
barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska
sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel’s czy Zappos, autor
książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.
Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i
rentowności
Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują
wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie
powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski
w długim okresie.
- Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim
Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata – tak
zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery
Communications, Visa, Zappos oraz Innovent – występuje zależność
przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich
emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że
w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy – w grupę „Stengel 50” –
przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.
- Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla
których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G
(Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble).
Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą
badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu
badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem,
lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy
w dziesięcioletnim okresie.
Wprowadzenie
Najistotniejszy czynnik rozwóju
IDEAŁ
Definicja
Część I Informacje ogólne
Rozdział 1 Czynnik Ideału
Wielkim firmom przyświecają wielkie ideały
Rozdział 2 Badanie Stengel Study of Business Growth
Rozdział 3 Model Drzewa Ideału
W szaleństwie metoda
Część II Pięć warunków koniecznych
Rozdział 4 Warunek konieczny nr 1
Odkrywanie ideału w jednym z pięciu obszarów fundamentalnych ludzkich wartości
Rozdział 5 Bezgraniczna działalność Discovery
Zaspokajanie ciekawości
Rozdział 6 Warunek konieczny numer 2
Budowanie kultury wokół ideału
Rozdział 7 Jak Pampers zmieniał świat
Jak ideał przeobraził kulturę i firmę
Rozdział 8 Warunek konieczny numer 3
Upowszechnianie ideału wśród pracowników i klientów
Rozdział 9 Warunek konieczny nr 4
Tworzenie niemal idealnego doświadczenia klienta
Rozdział 10 Warunek konieczny nr 5
Ocenianie postępów i ludzi przez pryzmat ideału
Rozdział 11 Tak trzymać
Doskonalenie ideału jako sposób na odnawianie przewagi konkurencyjnej
Podsumowanie
Zaczynać można z wysokiego C albo z niskiego C, ale należy zacząć już teraz
Dodatek
Grupa Stengel 50
Uwagi na temat źródeł
Podziękowania
Indeks
306 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa twarda z obwolutą
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|