ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 75.00 71,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WZROST IDEAŁY JAKO SIŁA NAPĘDOWA ROZWOJU I WZROSTU RENTOWNOŚCI


STENGEL J. / NAJWYBITNIEJSZYCH FIRM ŚWIATA

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 75.00 Twoja cena  71,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wzrost

Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata


Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel’s czy Zappos, autor książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.

Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności

Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.

- Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata – tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent – występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy – w grupę „Stengel 50” – przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.

- Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie.


Wprowadzenie

Najistotniejszy czynnik rozwóju
IDEAŁ
Definicja

Część I Informacje ogólne

Rozdział 1 Czynnik Ideału
Wielkim firmom przyświecają wielkie ideały


Rozdział 2 Badanie Stengel Study of Business Growth

Rozdział 3 Model Drzewa Ideału
W szaleństwie metoda



Część II Pięć warunków koniecznych

Rozdział 4 Warunek konieczny nr 1
Odkrywanie ideału w jednym z pięciu obszarów fundamentalnych ludzkich wa
rtości

Rozdział 5 Bezgraniczna działalność Discovery
Zaspokajanie ciekawości


Rozdział 6 Warunek konieczny numer 2
Budowanie kultury wokół ideału


Rozdział 7 Jak Pampers zmieniał świat
Jak ideał przeobraził kulturę i firmę


Rozdział 8 Warunek konieczny numer 3
Upowszechnianie ideału wśród pracowników i klientów

Rozdział 9 Warunek konieczny nr 4
Tworzenie niemal idealnego doświadczenia klienta


Rozdział 10 Warunek konieczny nr 5
Ocenianie postępów i ludzi przez pryzmat ideału


Rozdział 11 Tak trzymać
Doskonalenie ideału jako sposób na odnawianie przewagi konkurencyjnej

Podsumowanie
Zaczynać można z wysokiego C albo z niskiego C, ale należy zacząć już teraz

Dodatek
Grupa Stengel 50

Uwagi na temat źródeł

Podziękowania

Indeks


306 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022