ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAKOŚĆ W ZARZĄDZANIU BEZPIECZEŃSTWEM OBYWATELI


LISIECKI M.

wydawnictwo: KUL , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 42.10 Twoja cena  40,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jakość w zarządzaniu bezpieczeństwem obywateli


Wstęp

Rozdział I
Jakość w zarządzaniu organizacjami publicznymi

1. Specyficzne cechy organizacji publicznych
2. Zarządzanie organizacjami publicznymi
3. Jakość w organizacjach publicznych

Rozdział II
Kontrola jako instrument stymulujący oraz weryfikujący jakość w zarządzaniu
1. Tradycyjne i współczesne rozumienie kontroli
2. Kontrola strategiczna i operacyjna
3. Audyt i jego obszary zastosowania

Rozdział III
Bezpieczeństwa jako przedmiot zarządzania

1. Znaczenie bezpieczeństwa dla państwa, obywatela
2. Bezpieczeństwo zewnętrzne oraz wewnętrzne
3. Bezpieczeństwo publiczne a bezpieczeństwo wewnętrzne
4. Bezpieczeństwo w ujęciu funkcjonalnym
5. Czyny zagrażające bezpieczeństwu obywateli w świetle prawa karnego

Rozdział IV
Realne i potencjalne zagrożenia dla bezpieczeństwa obywateli

1. Zagrożenia dla Świata i Europy oraz ryzyko ich wystąpienia
2. Zagrożenia dla RP w świetle statystyk oraz badań organizacji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obywateli
3. Zagrożenia w opinii przedstawicieli administracji samorządowej i społeczności lokalnej

Rozdział V
Obszary bezpieczeństwa i ich rola w zapewnieniu bezpieczeństwa obywateli

1. Podstawowe obszary bezpieczeństwa
2. Organizacje wykonawcze w poszczególnych obszarach bezpieczeństwa
3. Zmiany ustrojowe w administracji publicznej i ich wpływ na bezpieczeństwo obywateli

Rozdział VI
Projektowanie i wdrażanie zmian dla potrzeb zarządzania bezpieczeństwem obywateli

1. Ogólne podejścia przy projektowaniu nowych rozwiązań organizacyjnych
2. Projektowanie struktur organizacyjnych
3. Analiza zgodności rozwiązań z zasadami teorii organizacji
4. Przygotowywanie i wdrażanie zmian

Rozdział VII
Instrumenty stymulujące oraz oceniające jakość w zarządzaniu bezpieczeństwem obywateli

1. Instrumenty stymulujące jakość
2. Prakseologiczne kryteria oceny
3. Oceny problemowe
4. Oceny kompleksowe

Zakończenie

Bibliografia


258 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022