Kryzys marketingu politycznego
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się
do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego
procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o
sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi
kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje
graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz
w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym
monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z
którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz
częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu
Słowo wstępne
Leszek Sobkowiak
Marketing polityczny: kryzys czy pragmatyka?
Marek Jeziński
Kryzys marketingu politycznego i jego kontekstowe uwarunkowania
Mariusz Kolczyński
Marketing polityczny w Polsce - w poszukiwaniu utraconej dynamiki rozwoju
Teresa Sasińska-Klas
Kryzys marketingu politycznego a zarządzanie jakością
Robert Wiszniowski
Deficyt e-marketingu rządowego w Polsce
Tomasz Goban-Klas
Kryzys marketingu politycznego czy kryzys mediów?
Agnieszka Kasińska-Metryka
Kryzys komunikacji wyborczej?
Przemysław Żukiewicz
O wpływie działań marketingowych na komunikacyjny kryzys przywództwa
politycznego
Michał Jacuńsbi
Zautomatyzowane narzędzia badawcze w marketingu politycznym: w poszukiwaniu
warsztatu badawczego politologa
Kazimierz Kik
Marketing polityczny w służbie partii politycznych: droga donikąd
Bartłomiej Biskup
Doradca polityczny. Skuteczny komunikator czy hochsztapler?
Dorota Piontek
Strategie komunikacji wyborczej: strategia rozrywki
Marzena Cichosz, Monika Wichłacz
Dylemat rozstrzygnięty? Wygrywa Mr. Hyde
Wojciech Peszyński
Efektywność strategii personalnych w polskich wyborach do Sejmu w 2011 roku
Bibliografia
222 stron, A5, oprawa miękka