ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.90 43,61   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KRYZYS MARKETINGU POLITYCZNEGO


KASIŃSKA-METRYKA A. WISZNIOWSKI R.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 45.90 Twoja cena  43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kryzys marketingu politycznego


Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu


Słowo wstępne

Leszek Sobkowiak
Marketing polityczny: kryzys czy pragmatyka?

Marek Jeziński
Kryzys marketingu politycznego i jego kontekstowe uwarunkowania

Mariusz Kolczyński
Marketing polityczny w Polsce - w poszukiwaniu utraconej dynamiki rozwoju

Teresa Sasińska-Klas
Kryzys marketingu politycznego a zarządzanie jakością

Robert Wiszniowski
Deficyt e-marketingu rządowego w Polsce

Tomasz Goban-Klas
Kryzys marketingu politycznego czy kryzys mediów?

Agnieszka Kasińska-Metryka
Kryzys komunikacji wyborczej?

Przemysław Żukiewicz
O wpływie działań marketingowych na komunikacyjny kryzys przywództwa politycznego

Michał Jacuńsbi
Zautomatyzowane narzędzia badawcze w marketingu politycznym: w poszukiwaniu warsztatu badawczego politologa

Kazimierz Kik
Marketing polityczny w służbie partii politycznych: droga donikąd

Bartłomiej Biskup
Doradca polityczny. Skuteczny komunikator czy hochsztapler?

Dorota Piontek
Strategie komunikacji wyborczej: strategia rozrywki

Marzena Cichosz, Monika Wichłacz
Dylemat rozstrzygnięty? Wygrywa Mr. Hyde

Wojciech Peszyński
Efektywność strategii personalnych w polskich wyborach do Sejmu w 2011 roku

Bibliografia


222 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022