ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROBLEMY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM


MRUK H. RED.

wydawnictwo: FORUM NAUKOWE , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 39.56 Twoja cena  37,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Problemy zarządzania przedsiębiorstwem


Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku wymaga od osób zarządzających przedsiębiorstwami wiedzy na temat warunków skutecznego przywództwa, sposobów tworzenia i wprowadzania innowacji, umiejętności analizowania kosztów w powiązaniu z efektami, a także znajomości korzyści, jakie dają nowoczesne rozwiązania w sferze technologii informacyjnych.

Przygotowana publikacja jest podzielona na dwie części. W pierwszej z nich zaprezentowano wyniki badań i przemyśleń związanych z aktywnością rynkową przedsiębiorstw, natomiast druga część zawiera rozważania na temat szerszego spojrzenia na wybrane zagadnienia z obszaru marketingu. Duża część zamieszczonych tekstów opiera się na prowadzonych badaniach empirycznych. Poszczególne artykuły nawiązują do przykładów związanych z wieloma branżami, co daje możliwość wykorzystania wyników badań w konkretnych sektorach gospodarki. Kilka artykułów odnosi się do badań prowadzonych w skali globalnej, dzięki czemu pojawia się perspektywa międzynarodowa.

prof. dr bab. Henryk


WSTĘP 7

Zarządzanie przedsiębiorstwem

HENRYK MRUK
Wartość dla klienta jako sposób budowania pozycji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 11
JOANNA FURMAŃCZYK
Międzykulturowy aspekt przywództwa w japońskich i niemieckich przedsiębiorstwach międzynarodowych 25
KAJETAN BATOR, PAWEŁ BATOR
Wpływ kultury organizacyjnej na proces zmian w przedsiębiorstwie 45
ALICJA HADRYŚ-NOWAK
Szczególne cechy przedsiębiorstw rodzinnych 63
BENEDYKT BOBER
Komunikacja marketingowa szpitala publicznego a ocena jakości usługi szpitalnej 81
RYSZARD ORLIŃSKI
Możliwości wykorzystania rachunku kosztów standardowych w zarządzaniu kosztami szpitala 109
RYSZARD GROSZAK
Zarządzanie informacją z wykorzystaniem portali korporacyjnych 131
JUSTYNA MAJCHRZAK-LEPCZYK
Kierunki zwiększania innowacyjności przedsiębiorstw 143
SZCZEPAN GAWŁOWSKI
Uwarunkowania innowacji na rynku chemii budowlanej 155

Marketing a religia

LILIANNA NOWAK
Wizerunek Matki Bożej w przekazach komercyjnych - dylematy i kontrowersje 171
JAROSŁAW SZANDURSKI
Marketing personalny Jezusa z Nazaretu i Franciszka z Asyżu 197
RYSZARD GROSZAK
Internet a działalność Kościoła katolickiego w Polsce 215
NOTY O AUTORACH 221


224 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022