Maszynka do zarabiania pieniędzy: Zarządzanie sprzedażą według teorii ograniczeń
(TO)
Oczywiste jest, że ta książka jest skierowana przede wszystkim do kierowników
sprzedażny i do szefów firm. Ci znajdą w niej możliwe sposoby rozwiązania swoich
najbardziej poważnych problemów. Kierownicy marketingu również znajdą w niej wiele
dobrych pomysłów. Czym się te dwie dziedziny – sprzedaż i marketing – różnią?
Tu pozwolę sobie zacytować Goldratta:
Marketing to ci, którzy rozrzucają ziarenka kukurydzy nad brzegiem jeziora. Gdy
przelatujące stado dzikich gęsi, widząc te ziarenka, wyląduje i zacznie się nimi
zajadać, przychodzi kolej sprzedawcy. To on skieruje lufę swojej dubeltówki na te
gęś, która mu się najbardziej podoba i przetworzy ją na obiad.
Ale ta książka, wskazując na powiązania różnorodnych funkcji w firmie – takich
jak produkcja, logistyka, wsparcie klienta czy tez działy finansowe i wynagrodzenia –
ze sprzedażą, przyniesie korzyść każdemu, kto jest zainteresowany tym, żeby jego
firma, działając jako maszyna mająca produkować dochody, osiągnęła swój cel.
Podsumowując; polecam ją każdemu, kto jest gotów odkrywać nowe sposoby
usprawniania działalności swojej firmy i każdemu, kto szuka inspiracji dla rozwoju
biznesu.
Ze wstępu do wydania polskiego.
Wstęp do wydania polskiego
Rozdział 1.Gorące Krzesło
Rozdział 2.Maszyna Sprzedaży
Rozdział 3.Koszt czy Wydajność?
Rozdział 4.Krytyczne Wdrożenia
Rozdział 5.Udane Wprowadzenie na Rynek
Rozdział 6.Wielozadaniowe Wsparcie Sprzedaży
Rozdział 7.Syndrom Końca Kwartału
Rozdział 8.Nowe Motywatory Sprzedaży
Rozdział 9.Maszynka do Zarabiania Pieniędzy
Rozdział 10.Jeszcze Goręcej
Aneks
Cel
Zarządzanie Operacjami Sprzedaży
Raporty
Etapy Sprzedaży
Przykład zastosowania
Podsumowanie
134 strony, B5, oprawa twarda