Organizatorzy transportu.
Rynki - operacje - srategie.
Rynek usług transportowych podanych jest na wielowarstowe podziały. Jego
funkcjonowanie doprowadza do konieczności kształtowania coraz głębszej specjalizaji
pracy, powstawania podmiotów obsługujących stosunkowo wąski zespół potrzeb
społeczno-gospodarczych, ale za to na relatynie wysokim poziomie. Wraz ze
zwiększającymi się potrzebami klientów na rynku usług transportowych, niezbędni
więc stali się specjaliści, będący znawcami specyfiki tego rynku, ale i
iddentyfikujący się z celami, które chcą osiągnąć zamawiający usługi
przemieszczania. (...)
Przedstawione kwestie zadecydowały o zawartości merytorycznej podręcznika. Intencją
autorki było przybliżenie problematyki z zakresu organizatoryki transportu oraz
ukazanie warunków sprawnego funkcjonownia polskich przedsiębiorstw- organizatorów
przewozów na konkurencyjnym rynku europejskim. (...)
Przedmowa
1.Rynki organizatorów transportu
1.1.Organizatorzy transportu jako podmioty rynkowe
1.2.Organizatorzy transportu na rynkach przewozów ładunków
1.3.Organizatorzy transportu na rynkach przewozów pasażerskich
2.Działalność operacyjna organizatorów transportu
2.1.Formy występowania organizatorów transportu
2.2.Specyfika działalności operacyjnej organizatorów transportu
2.3.Regulowanie działalności operacyjnej organizatorów transportu
3.Operacjonalizacja zadań organizatorów transportu
3.1.Typologia usług organizatorów transportu
3.2.Operacjonalizacja zadań organizatorów transportu ładunków
3.3.Operacjonalizacja zadań organizatorów transportu pasażerów
4.Strategie sukcesu organizatorów transportu
4.1.Systemowe ujęcie strategii sukcesu organizatorów transportu
4.2.Budowa i zasady realizacji strategii sukcesu przez organizatorów transportu
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
135 stron, B5, oprawa miękka