ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DZIECI JAKO ODBIORCY REKLAM TELEWIZYJNYCH


RYŁKO-KRUPIEWSKA A.

wydawnictwo: WUG , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 45.90 Twoja cena  43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych


Książka ta jest ważną, celową i od strony naukowej wysoce satysfakcjonującą próbą podejścia do zagadnienia interesujacego, a jednocześnie bardzo społecznie ważnego (...). Autorka wykazuje świetną znajomość ustaleń badawczych dotyczących poruszanej problematyki, jawi się jako dojrzała badaczka, z dobrym aparatem naukowym, a nade wszystko z umiejętnością pokazywania problematyki. Dokładnie opisuje relację między dzieckiem i reklamą, wskazuje też własne propozycje teoretyczne, a także wyniki interesujących badań empirycznych. (...) Praca ma charakter interdyscyplinarny. Można ją umieścić w nurcie badań wykorzystujących metodologie takich dyscyplin jak językoznawstwo, psychologia i teoria komunikacji. (...)
Język publikacji jest wypracowany, przejrzysty, a także atrakcyjny. Tę cechę wypada szczególnie podkreślić, zważywszy, że w dzisiejszych czasach to raczej rzadkość.


211 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022