|
DZIECI JAKO ODBIORCY REKLAM TELEWIZYJNYCH
RYŁKO-KRUPIEWSKA A. wydawnictwo: WUG , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 45.90 Twoja cena 43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych
Książka ta jest ważną, celową i od strony naukowej wysoce satysfakcjonującą
próbą podejścia do zagadnienia interesujacego, a jednocześnie bardzo społecznie
ważnego (...). Autorka wykazuje świetną znajomość ustaleń badawczych dotyczących
poruszanej problematyki, jawi się jako dojrzała badaczka, z dobrym aparatem naukowym, a
nade wszystko z umiejętnością pokazywania problematyki. Dokładnie opisuje relację
między dzieckiem i reklamą, wskazuje też własne propozycje teoretyczne, a także
wyniki interesujących badań empirycznych. (...) Praca ma charakter interdyscyplinarny.
Można ją umieścić w nurcie badań wykorzystujących metodologie takich dyscyplin jak
językoznawstwo, psychologia i teoria komunikacji. (...)
Język publikacji jest wypracowany, przejrzysty, a także atrakcyjny. Tę cechę wypada
szczególnie podkreślić, zważywszy, że w dzisiejszych czasach to raczej rzadkość.
211 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|