ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKOWANIE TOŻSAMOŚCI RYNKOWEJ W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM


NIKODEMSKA-WOŁOWIK A.

wydawnictwo: WUG , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikowanie tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym


W niniejszej publikacji dokonano przeglądu teorii ekonomicznych, wyłaniając z nich determinanty komunikowania tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym.

Podjęto próbę retrospektywnego ujęcia kształtowania tożsamości dla uwypuklenia jej genezy oraz ukazano związek tożsamości z systemem komunikacji społecznej. Przeanalizowano elementy otoczenia międzynarodowego pod kątem ich wpływu na kształtowanie tożsamości rynkowej.

Wyodrębniono cztery grupy przymiotów tożsamości: przymioty wynikające z profilu organizacji, strategiczne, aksjologiczne oraz symboliczne.

Wyraziście określone przymioty jako cenne aktywa niematerialne organizacji stanowią bowiem istotny czynnik tworzenia przewagi konkurencyjnej i sprzyjają budowaniu więzi partnerskich na rynku. Ukazując znaczenie procesu transportowania tożsamości na wizerunek, tzw. identyfikacji całościowej, skategoryzowano narzędzia komunikowania tożsamości. Wiele miejsca poświęcono także przedsiębiorstwom rodzinnym funkcjonującym w otoczeniu międzynarodowym i realizującym koncepcję tożsamości.


298 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022